|

از اپل واج مجیدی تا رودررویی با فرهاد!

استقلال با فرهاد مجیدی به مصاف سایپایی می‌رود که فراز کمالوند را به عنوان سرمربی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، امروز استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم به مصاف سایپا می‌رود. این دیدار قرار است از ساعت ۱۹.۵۰ برگزار شود.

به گزارش فرارو، فارغ از حساسیت‌هایی که این بازی در زمین مسابقه دارد، تقابل اندیشه‌های فرهاد مجیدی و فراز کمالوند هم جالب است. اگرچه فراز کمالوند به عنوان سرمربی پیش از این ۱۲ بار روردروی استقلال قرار گرفته و ۴ برد، ۲ شکست و ۶ تساوی ثبت کرده، ولی این برای اولین بار است که رودرروی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی قرار می‌گیرد.

این رویارویی در حالی صورت می‌گیرد که دوستی فراز و فرهاد تا به حال حاشیه‌هایی هم به همراه داشته است. اولین باری که رفاقت این دو دردسرساز شد مربوط به فصل گذشته است که عده‌ای به اپل واچ فرهاد مجیدی گیر دادند! آن زمان عنوان شد که فراز کمالوند اطلاعات مربوط به بازی تیم رقیب را از طریق اپل واچ فرهاد مجیدی به گوش او می‌رساند تا مقابل رقیب موفق‌تر شود.

اندکی بعد، اما این رابطه از اپل واچ فراتر رفت و فرهاد مجیدی، فراز کمالوند که عنوان شده بود یک پرسپولیسی دو آتیشه است، را به عنوان دستیار اصلی اش به استقلال آورد. حاصل این همکاری صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود. در آن زمان عده‌ای از کارشناسان سهم فراز کمالوند در موفقیت‌های فرهاد مجیدی را زیاد می‌دانستند. بعد از آسیا، اما فراز از فرهاد جدا شد تا به عنوان سرمربی سایپا مشغول به کار شود. به گزارش فرارو، بعد از آن جدایی، حالا فراز و فرهاد باید رودرروی هم قرار بگیرند تا مشخص شود بیرون از زمین مسابقه اندیشه دو مربی چگونه برای این بازی مهم شکل گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها