|

کلید موفقیت پرسپولیس در دستان فرمانده

دغدغه یحیی گل‌محمدی در هفته‌های پایانی آمادگی تمام بازیکنانش به ویژه فرمانده‌اش در میانه میدان یعنی احمد نورالهی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فوتبال ۳۶۰ در روز‌هایی که لیگ به حساس‌ترین مقطع خود رسیده و دروازه‌ها کوچکتر از همیشه شده‌اند تیم‌هایی می‌توانند پایان بهتری داشته باشند که بازیکنان کلیدی‌شان بیشتر باشد. بازیکنانی که گره بازی را باز کرده و بتوانند در زمین تعیین‌کننده ظاهر شوند. پرسپولیس در این دو بازی آخر، اما به نظر می‌رسد یکی از این بازیکنان کلیدی‌اش را گم کرده است. احمد نوراللهی در سه بازی اخیر پرسپولیس کمتر در میدان حاضر بوده است. در بازی با مس رفسنجان روی نیمکت بود و در دو بازی بعدی با وجود حضور در میدان چندان به چشم نیامد. اگرچه او مقابل گل‌گهر با یک شوت محکم گل سوم تیمش را به ثمررساند، اما در بقیه دقایق بازی اثر چندانی از او دیده نشد.

او در دو بازی با فولاد و گل‌گهر فقط یک شوت در چارچوب داشت که همان یک شوت هم تبدیل به گل شد. آقای گل پرسپولیس در این فصل در این هفته‌های پایانی یکی از امید‌های گلزنی تیمش است و در بازی‌هایی مانند فولاد که کار این تیم گره می‌خورد انتظارات از او بیشتر می‌شود. نوراللهی به عنوان دومین پاسور سرخپوشان هم در این دو بازی فقط یک پاس کلیدی ارسال کرده است. این در حالی است که در این دو بازی با غیبت وحید امیری بار مسئولیت هافبک قرمز‌ها بیشتر هم می‎شد. اگرچه در بازی مقابل فولاد او تک هافبک دفاعی تیمش بود و به همین دلیل انتظار زیادی نمی‌رفت که در حملات ظاهر شود، با این حال به نظر می‌رسد که خستگی و شاید خبر‌های زیادی که در مورد پیشنهاد‌های او برای فصل آینده شنیده می‌شود تا حدودی تمرکز نورالهی را کم کرده است.

نوراللهی تنها بازیکن تیم ملی بود که در هیچ‌کدام از بازی‌ها استراحت نکرد و به محض بازگشت در بازی‌های فشرده لیگ به میدان رفت و فقط در بازی با مس رفسنجان به او فرصت تجدید قوا داده شد. شاید عملکرد او در حالت عادی قابل قبول باشد، اما در شرایط حساس پایان فصل یحیی گل‌محمدی به انرژی چندین برابر بازیکنانش نیاز دارد. نوراللهی از آن بازیکنانی است که پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌اند. در بازی رفت مقابل آلومینیوم اراک که پرسپولیس بازنده شد نورالهی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او با ۲ پاس کلیدی، یک پاس گل و سه شوت براساس نمرات متریکا دومین بازیکن برتر پرسپولیس بود. یحیی گل‌محمدی برای تکرار نشدن باخت دور رفت به یک نوراللهی آماده نیاز دارد تا با درخشش او و گل‌زدن مهاجمان بتواند جام را به تهران نزدیک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها