|

(ویدیو) خلاصه بازی استقلال سایپا شنبه 19 تیر

بازی استقلال و سایپا

استقلال تهران در هفته 27 لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین مهمان سایپا تهران بود

لینک کوتاه کپی شد

در نخستین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، تیم های استقلال و سایپا در استادیوم پاس قوامین یا همان دستگردی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار شاگردان فرهاد مجیدی با دو گل 10 دقیقه پایانی ارسلان مطهری بازی از سد سایپا گذشتند.

شرح گل اول استقلال به سایپا

سایپا صفر – استقلال یک (دقیقه 80: ارسلان مطهری): مهدی قایدی پس از نفوذ به درون محوطه جریمه با خطای مهرداد عبدی و حسین ماهینی متوقف شد و داور بازی به سود آبی پوشان خطای پنالتی اعلام کرد. در این صحنه داور ابتدا دستور کولینگ بریک داد و در شروع مجدد بازی، ارسلان مطهری پشت توپ قرار گرفت و برخلاف حرکت ملکی، توپ را وارد دروازه کرد.

گل اول استقلال توسط ارسلان مطهری

گل دوم استقلال و ارسلان مطهری به سایپا

سایپا صفر – استقلال 2 (دقیقه 87: ارسلان مطهری): حرکت خوب دانشگر از سمت راست و پاس این بازیکن به ارسلان مطهری رسید که مهاجم آبی پوشان با شلیکی محکم و دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سایپا را باز کرد. شوت مطهری به حدی پرقدرت بود که ملکی با وجود تأثیرگذاری روی توپ، نتوانست آن را مهار کند و دروازه سایپا باز شد.

گل دوم ارسلان مطهری به سایپا

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی

بعد از این بازی استقلال از 27 دیدار 50 امتیازی کسب کرد و در رده سوم جدول ایستاده است. سایپا هم با همان ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

شرح بازی استقلال سایپا

دقیقه 6 صحنه مشکوک پنالتی روی خاقانی

سبحان خاقانی درون محوطه ۱۸ قدم سایپا سرنگون شد که بازیکنان استقلال معتقد بودند بازیکن سایپا با استوک پای او را نگه داشته و سبحان خاقانی به زمین افتاده است اما داور از فاصله ۴۰ متری خود را به نزدیکی صحنه رسانده و با اشاره به چمن ورزشگاه معتقد بود پای مهاجم استقلال داخل چمن ورزشگاه گیر کرده است.

دومین صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال مقابل سایپا

تنها دقایقی پس از اولین صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال مقابل سایپا که داور اعتقادی به آن نداشت، در دقیقه 11 بازی صحنه مشکوک دیگری اینبار بر روی مهدی قایدی اتفاق افتاد که بازهم داور اعتقادی به خطا نداشت.

لحظات حساس بازی استقلال سایپا

دقیقه 5: کرنر ارسالی  مهدی قایدی به روی دروازه با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 7: یک پاس زمینی به درون محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید که این بازیکن پس از برخورد با مدافع سایپا روی زمین افتاد ولی داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 12: ارسال یک کرنر به روی دروازه استقلال در محوطه 6 قدم به سینا مریدی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 29: حرکت خوب تیمی استقلالی ها و ضربه پای چپ رضاوند از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: ارسال یک سانتر خوب به روی دروازه از قایدی و ضربه سر آرمان رمضانی را ملکی مهار کرد.
دقیقه 53: بلافاصله ضد حمله سایپایی ها و یک موقعیت تک به تک برای این تیم به دست آمد که حسینی با خروجی به موقع توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 53: سومین موقعیت پیاپی دو تیم در عرض یک دقیقه نصیب بابک مرادی شد که شوت این بازیکن را ملکی گرفت.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که شوت محکم قایدی با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 61: یک ارسال به روی دروازه به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را در اختیار فرشید اسماعیلی قرار دارد که قیچی برگردان هافبک استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67 مهدی قائدی به تیر زد

شوت پرقدرت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه در میانه های راه به پای مهدی قایدی برخورد کرد و توپ پس از اصابت به تیر دروازه، با بدشانسی وارد دروازه نشد.

فرهاد و فراز بعد از 70 روز در کنار هم

بدون تردید جذاب ترین تقابل در مسابقه شنبه شب سایپا و استقلال رویارویی فراز کمالوند و فرهاد مجیدی بود. 

کمالوند که بعد از بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال به عنوان مدیرفنی و مشاور در کنار این مربی قرار گرفت و دستاورد این زوج صعود از گروه سخت در لیگ قهرمانان آسیا بود، حدود 2.5 ماه قبل تصمیم به جدایی از استقلال گرفت.

01621310

ترکیب سایپا برابر استقلال:

کوروش ملکی
کمال نیک‌خوی
رضا علیاری
امیرحسین حسین‌زاده
مجید علیاری
حسین ماهینی
مهرداد حیدری (60- رضا جعفری)
سینا مریدی
مجتبی لطفی
صادق بارانی
روح الله سیف اللهی


سرمربی: فراز کمالوند

 

ترکیب استقلال برابر سایپا:

سید حسین حسینی
عارف غلامی
محمدحسین مرادمند
سیاوش یزدانی
مسعود ریگی
فرشید اسماعیلی
بابک مرادی
سبحان خاقانی
آرش رضاوند
مهدی قایدی
آرمان رمضانی


سرمربی: فرهاد مجیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها