|

فینال کوپا آمه ریکا:

آمار ترسناک برزیل؛ کار آرژانتین خیلی دشوار است

آرژانتین کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی آنهم در خانه برزیل، رقیب دیرینه خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 آرزوی اغلب فوتبالدوستان برآورده شده و تا چند ساعت دیگر دو تیم بزرگ و پرستاره برزیل و آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آرژانتین با لیونل مسی به دنبال اولین جام خود در این سال ها بوده و سلسائو نیز به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است. اما برزیل تحت هدایت تیته طی سه سال اخیر حتی در یک بازی رسمی نیز مغلوب نشده است.

جالب اینجاست آخرین شکست سلسائو در یک دیدار دوستانه نیز به سال 2019 و در برابر رقیب بامداد فردای این تیم یعنی آرژانتین در عربستان بازمی گردد. البته در آن دیدار نیمار غایب بود و تک گل برتری بخش البی سلسته توسط لیونل مسی به ثمر رسید. اما جالب است بدانیم که لیونل مسی تا به حال در یک مسابقه رسمی هرگز در مقابل برزیل برنده نبوده و یا حتی مقابل آنها موفق به گلزنی نیز نشده است.

البته هواداران برزیل می توانند دلایل بیشتری برای خوش بینی نیز داشته باشند، زیرا سلسائو از سال 1937 در رقابت های کوپا آمه ریکا و در مرحله فینال به آرژانتین نباخته و البته این بازی در بوینس آیرس انجام شد. اما به هر حال تیم لیونل اسکالونی در این دوره فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با نتایجی خوب به مرحله پایانی رسیده است. همچنین برزیل نیز مانند ادوار قبلی آنچنان با اقتدار در کوپا آمه ریکا حضور نیافته و آرژانتین این بار از همیشه امیدوارتر به کسب مقام قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها