|

اتهام کمالوند به کوروش ملکی گلر تیمش؛ گفتم اینوری، آن‌وری پرید!

کمالوند: به دروازه بان تیم می‌گویم موقع پنالتی بپر سمت چپ و اگر گل خوردی با من بعد یک کار دیگر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

کمالوند که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود و با لبخند از آنها استقبال کرد خیلی سریع صحبت‌هایش را به سمت دروازه بان تیمش برد که به ادعای وی در حالیکه به او گفته شده بود موقع پنالتی به سمت چپ خود شیرجه بزند، سمت دیگری را برای واکنش انتخاب کرده است.

این در حالی است که کوروش ملکی دروازه بان سایپا که در طول فصل نیمکت نشین اکبر منادی گلر دیگر تیم بود توسط کمالوند و از بدو حضور وی در اکثر مسابقات به میدان رفته و این صحبت از سوی سرمربی سایپا کمی عجیب به نظر می‌رسد.

کمالوند گفت: اتفاق‌‌هایی می‌افتد که آن را به مدیریت تیم گزارش می‌دهد.

صحنه پنالتی ارسلان مطهری

او در حالیکه که صورت خود را جمع کرده بود گفت: متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که... که در این لحظه یک خبرنگار صحبت او را قطع کرد و گفت مشکوک است؟ و فراز با لبخند جواب داد: مشکوک که نه. به دروازه بان تیم می‌گویم موقع پنالتی بپر سمت چپ و اگر گل خوردی با من بعد یک کار دیگر می‌کند.

کمالوند در پایان این بحث دوباره بحث گلر را پیش کشید و گفت: اما همانطور که گفتم اتفاقات عجیبی می‌افتد. من به گلرم می‌گویم بپر این طرف، می‌پرد آن طرف و بعد در پاسخ به سوال دیگری فرضیه دیگری را مطرح کرد و گفت: انشالله اینطور که شما می‌گویید نباشد اما من فکر می‌کنم از دیروز احساس می‌کنم از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها یک کارهایی می‌کنند، انشالله که ممن اشتباه کنم.

کمالوند در این بین توضیح داده بود که تیم‌هایی که خودش می‌بندد بازیکنانی دارد که با آنها آشناست اما در سایپا اینطور نیست. او جمله دیگری هم درباره این مسئله به زبان آورد و گفت:  در ۲۴-۲۵ سالی که در فوتبال بودم چنین چیزی را ندیدم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها