|

سپاهان را در فصل گذشته به یاد می آورید؟

دیگر به ندرت خبری از گزینه های تکراری می شنویم، مگر در باشگاه های بی برنامه که هر فصل چند مربی عوض می کنند و در نهایت به هیچ کجا هم نمی رسن…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر ورزشی، تغییر نگاه در وضعیت مربیگری فوتبال ایران؛ دیگر به ندرت خبری از گزینه های تکراری می شنویم، مگر در باشگاه های بی برنامه که هر فصل چند مربی عوض می کنند و در نهایت به هیچ کجا هم نمی رسند.

این تغییر نگرش را در سپاهان ملاحظه کنید؛ این تیم اصفهانی دیروز با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان ۵۶ امتیازی شد؛ سپاهان سایه به سایه، پرسپولیس را در جدول تعقیب می کند و هر دو تیم منتظر یک لغزش هستند.

سپاهان را اما امروز روی نیمکت چه کسی هدایت می کند؟ مربی جوان و محبوب فوتبال اصفهان محرم نویدکیا؛ درست مثل جواد نکونام در فولاد خوزستان یا حتی مانند مهدی رحمتی در پدیده مشهد.

اتفاقی در فوتبال کشور رخ داده که مدیران باشگاه دنبال هیچ گزینه های امتحان پس داده  نیستند. مدیران باشگاه ها می خواهند از مربیان جوان استفاده کنند؛ این مربیان هم مثل نویدکیا روی نیمکت به باتجربه ها میدان می دهند؛ حاصل کار چشم نواز است و تغییرات را به وضح مشاهده می کنیم.

سپاهان در فصول گذشته درگیر ماجراهای داوری بود؛ در واقع همه چیز به داور مسابقه و شلوغ کاری ربط داده می شد اما هیچ موفقیتی برای این تیم حاصل نشد؛ حالا نویدکیا در آرامش کارش را انجام می دهد و نتیجه هم می گیرد؛ دیگران هم در سایر تیم ها با داوران درگیرند و همه هفته شکایت می کنند.

تغییر نگرش در فوتبال ایران همین است که هست…

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها