|

محال است جانشین کومان در بارسلونا بشوم

یوردی کرویف، مدیر ورزشی جدید بارسلونا تاکید کرد برنامه ای برای حضور روی نیمکت این تیم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، خوان لاپورتا چند هفته قبل به شایعات ماه های اخیر رنگ واقعیت داده و با یوردی کرویف، بازیکن سابق بارسلونا به توافق رسید. برخی مدعی شدند در صورت ناکامی رونالد کومان در طول فصل، فرزند اسطوره باشگاه جانشین او خواهد شد. اما یوردی کرویف تاکید کرد به اصول خود پایبند بوده و هرگز به این موضوع فکر نکرده است.

یوردی کرویف گفت: "ایده جایگزینی رونالد کومان چیزی نیست که من یا هیچ عضو دیگری در این باشگاه در نظر داشته باشیم. این یک کار زشت است و من نیز به اصولی پایبندم. ایده جایگزینی کومان حتی در ذهنم خطور نکرده و من هرگز چنین هدفی ندارم.

من نزدیک به 30 سال است که رونالد کومان را می شناسم و او می داند که می تواند روی کمک من حساب کند. پیش از این بارسلونا طی چهار یا پنج سال گذشته برای پست های مختلف بارها به من پیشنهاد داده بود، اما من قرارداد داشته و می خواستم به توافق خود احترام بگذارم.

تمدید قرارداد لیونل مسی؟ قوانین فوتبال اسپانیا روشن است و ما قبل از تمدید با لیونل مسی ما باید اقدامات دیگری نیز انجام دهیم و این دشوار سخت خواهد بود. خبر خوب این است که هیچ قراردادی با تیم دیگر امضا نکرده و این ثابت می کند که لیونل مسی واقعا می خواهد در بارسلونا باقی بماند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها