|

بازی استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود

دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، محمد کرم محمدی، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: کمیسیونی زیر مجموعه معاونت امنیتی انتظامی هست به نام کمیسیون ورزشی، به صورت ماهانه جلسه دارد و بازی‌های مهم و حساس ورزشی را ما در موقعیت‌های مختلف در این جلسات بررسی می‌کنیم. این جلسات بیشتر تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مسائل امنیتی مرتبط با بازی‌ها دارد.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی و زرد، ما تصمیماتی را بر اساس دستورالعمل‌ها گرفته ایم. وضعیت تهران قرمز است و بازی‌هایی که در تهران در این ایام صورت می‌گیرند بدون تماشاگر انجام می‌گیرند؛ لذا تاکید بر این بوده است که این بار هم روال همان باشد.

محمدی تصریح کرد: منتهی عوامل امنیتی، نظارتی و انتظامی که اعضای کمیسیون هستند، به علاوه اعضای هیئت مدیره، با رعایت فاصله اجتماعی در این مسابقه دربی حضور دارند.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شده از هر باشگاه ۲۰ نفر حضور داشته باشد. تقریبا ۴۰ نفر و هم چنین از اعضای تمرین نیز چند نفر حضور دارند و ممکن است این عدد کمتر و یا بیشتر شود.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: در رابطه با محدودیت ترددها، معمولا بازی‌ها را باید به شکلی طراحی کنیم و بررسی‌هایی انجام دهیم که افرادی که آن جا حضور پیدا می‌کنند، چه عوامل انتظلمی، نظامی، امنیتی و چه عوامل باشگاهی، به محدویت نخورند.

محمدی در پایان گفت: لذا بازی اگر به وقت اضافه کشیده نشود، تقریبا ساعت ۱۹:۴۵ تمام می‌شود و به محدودیت نمی‌خورد. منتهی اگر به وقت اضافه کشیده شود، لیست‌هایی را پیگیری خواهیم کرد که افراد جریمه نشوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها