|

اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از دربی

دو بازیکن آسیب دیده پرسپولیس در جریان بازی با آلومینیوم مشکلی برای حضور در دربی جام حذفی ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک دو بر صفر به برتری رسید و صدرنشینی اش در این رقابت‌ها را حفظ کرد.

در جریان این مسابقه محمد حسین کنعانی‌زادگان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده و همچنین سر شهریار مغانلو هم دچار شکستگی شد که با توجه به خونریزی زیاد، مهاجم پرسپولیس نتوانست بازی را ادامه بدهد. 

با این وجود طبق نظر کادرپزشکی سرخ‌پوشان این دو بازیکن برای دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشکل خاصی ندارند و می‌توانند در این مسابقه به زمین بروند.

مهاجم سرخپوشان با حضور در بیمارستان جراحی سر پایی روی سر خود داشت و امروز هم با سر بانداژ شده در تمرین حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی بود. او فعلا باید طبق برنامه کادر پزشکی تمرین کند.

همچنین شرایط عیسی آل کثیر که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار با آلومینیوم را از دست داد برای بازی با استقلال مبهم است. کادر پزشکی پرسپولیس برای اعلام نظر قطعی درباره شرایط آل کثیر باید همچنان وی را زیر نظر داشته باشد و با این وضعیت فعلا حضور یا غیبت این بازیکن در بازی با استقلال مشخص نشده است اما به نظر می رسد عدم حضور او در این بازی محتمل تر است.

البته کمال کامیابی‌نیا که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت مچ پا زیر نظر کادرپزشکی تمرین کرده شانسی برای بازی در دربی ندارد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 19:45 دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها