|

دعوای پرسپولیس و استقلال بالا گرفت!

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای جدید نسبت به شکایت باشگاه استقلال از یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، پاسخ بی‌حرمتی اخیر از سوی مسئولان باشگاه استقلال را داد:

یک) مدیران باشگاه استقلال با توجه به جایگاه خود از نگاه هواداران فوتبال، بار دیگر با استفاده از ادبیات موهن و دور از شأن فوتبال کشورمان، اقدام به صحبت در خصوص باشگاه بزرگ و پرافتخار پرسپولیس کردند. جدا از اینکه بارها موضوع بی‌احترامی و حملات بی‌دلیل به پرسپولیس از سوی مدیران استقلال را محکوم کرده‌ایم، منطق این اقدامات را درک می‌کنیم.

دو) معمولا افراد بازنده وقتی راهی برای توجیه عملکرد خود ندارند و نمی‌توانند کارنامه مقبولی داشته باشند، به دیگران می‎تازند تا با این کار، نظرات را به سمت خود جلب کنند؛ هر چند این سیاست رنگ و رو رفته، دیگر کارایی و کاربردی ندارد. برای مطرح شدن و ماندن در صدر اخبار، چه کسی بهتر از یحیی گل‌محمدی؟ با استفاده از نام گل‌محمدی که بهترین مربی ایرانی است، تلاش می‌کنند قد بکشند و بزرگ شوند؛ گرچه در واقع کوچک و کوچک‌تر می‌شوند.

سه) انتشار رقم قراردادها، نیازمند منبع و مرجع نیست. سرتان را از برف بیرون بیاورید و به جای پنهان‌کاری و استفاده از ادبیاتی دور از منزلت فوتبال ایران، شجاعانه اقدام به انتشار قراردادها کنید. از چه موضوعی هراس دارید؟ یعنی خواسته باشگاه پرسپولیس برای انتشار قرارداد بازیکنان هر دو تیم، تا این حد نگران‌کننده بود که تلاش می‌کنید هر کاری انجام دهید غیر از انتشار رقم واقعی قراردادها؟!

چهار) این همه تهمت زدید، تهدید کردید و لطیفه و گل‌واژه تحویل مردم دادید اما یادتان رفت بگویید چه کسی شروع کننده این جنجال‌ها بود؟ چرا آقای احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال باید در شرایطی که همه چیز در سکون است، علیه سرمربی محترم و رئیس هیات مدیره پیشین پرسپولیس اظهارنظر کند؟ رفتار و گفتار او، چیزی شبیه به پاشیدن بنزین روی آتش بود. حالا که بازتاب حرف‌هایش را دیده، پای خود را کنار می‌کشد. مددی مشغول سواستفاده از برند باشگاه استقلال است و به جای صحبت کردن در مورد جنجالی که به پا کرده، از کانال رسمی این باشگاه بهره‌برداری می‌کند تا تقصیرات را با همه استقلالی‌ها تقسیم کند.

پنج) شأن و منزلت باشگاه پرسپولیس بالاتر از آن است که از ادبیاتی سخیف برای مجادله با برخی حرافی‌ها سود ببریم. پرسپولیس عادت کرده جواب رقبا را داخل زمین بازی بدهد. مثل شما قشون مجازی و ارتش سایبری نداریم تا با فشار، تهدید، توهین و افترا به دنبال قدرتنمایی باشیم. به جای اقدامات غیراخلاقی و تهدید دیگران، احترام و اخلاق را به مدل مدیریتی‌تان اضافه کنید؛ شاید از این راه مقبول مردم شوید!

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها