|

خبری خوش برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی حذفی

یحیی که خیلی روی آل‌کثیر حساب باز کرده است به پزشکان دستور داده است به هرشکل ممکن این بازیکن را برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از بازی دربی برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل کثیر زننده آخرین گل دربی امروز یکشنبه ۲۰ تیر ماه نرم‌دویی را در تمرین پرسپولیس شروع کرد بلکه بتواند در بازی حذفی بزرگ به میدان برود.

این می تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس آن هم در آستانه دربی حذفی باشد که شاید مهاجم گلزن خود را روز پنج شنبه در اختیار داشته باشند.

دیدار هفته بیست و ششم تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در شرایطی در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز بدون گل مساوی به پایان رسید که شاید مهم‌ترین صحنه بازی، مربوط به مصدومیت عیسی آل‌کثیر می‌شد که در دقایق پایانی بازی رخ داد و باعث نگرانی کادرفنی پرسپولیس و هم‌چنین هواداران شد.

خروج آل‌کثیر با برانکارد از زمین مسابقه باعث شد تا احتمالاتی درباره غیبت این مهاجم پرتلاش و جنوبی در ترکیب پرسپولیس برای بازی‌های بعدی مطرح شود. عیسی آل‌کثیر از بازی با تراکتور با انگشتان بانداژ شده به زمین می‌رفت و در بازی فولاد دچار مصدومیت شد تا با اعلام یحیی گل‌محمدی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل آلومینیوم باشد.

یحیی گل محمدی که خیلی روی عیسی آل‌کثیر حساب باز کرده است به پزشکان تیمش دستور داده است به هرشکل ممکن این بازیکن را حداقل برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از بازی دربی برسانند. سرمربی پرسپولیس معتقد است استقلالی‌ها با توجه به گلی که در دیدار برگشت لیگ برتر از عیسی آل‌کثیر خوردند از این مهاجم خوزستانی هراس دارند و حضورش ولو به عنوان بازیکن تعویضی می‌تواند مفید باشد. برهمین اساس تمامی تدابیر پزشکی اندیشیده شده است تا شاید عیسی آل‌کثیر زهردار به بازی بزرگ روز پنج شنبه هفته جاری برسد.

البته بنابرگفته یک منبع مطلع و نزدیک به تیم پرسپولیس، مصدومیت همسترینگ بسیار گول زننده است و فوتبالیست و مربی را فریب می دهد. ممکن است یکی دو روز آینده یا روز بازی با استقلال تهران، عیسی آل‌کثیر احساس کند که از بند مصدومیت همسترینگ رهایی پیدا کرده است اما ناگهان وسط بازی دوباره پایش درد بگیرد. بر همین اساس بعید است درصورت رسیدن عیسی آل‌کثیر هم یحیی گل محمدی از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها