|

درویشی: فوتبالیست نباید هیچ وقت از خودش راضی باشد

مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید که آنها نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، محمدامین درویشی درباره آخرین وضعیت تیم پیکان، گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و بعد از آغاز دوباره لیگ برتر، سه بازی انجام دادیم که یک برد به دست آوردیم و دو بازی را هم مساوی کردیم. از طرفی سه امتیاز دیدار با سایپا را هم گرفتیم و در جدول چند پله صعود کردیم. هدف مهم ما این است که روند فعلی را ادامه داده تا در نهایت بتوانیم به یک جایگاه خوب برسیم. 

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد بازی تیمش برابر سپاهان و گلی که تیم حریف با اشتباه تیم داوری به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم دیگر در مورد بازی قبلی صحبت کنم، ولی اگر آن اشتباه صورت نمی‌گرفت شانس پیروزی برابر تیم خوبی مثل سپاهان را داشتیم و الان از لحاظ امتیازی هم وضعیت بهتری را تجربه می‌کردیم. 

وی راجع به اینکه آیا می‌توانند شانسی برای گرفتن کسب سهمیه آسیا داشته باشند یا خیر، گفت:  ما بازی به بازی جلو می‌رویم و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم. اختلاف پیکان با تیم چهارم جدول زیاد نیست و مهم این است که بتوانیم تلاش کنیم تا یک رتبه خوب را به دست بیاوریم. 

درویشی درباره عملکرد خود در این فصل و اینکه آیا فصل جاری برایش رضایتبخش بوده است، تصریح کرد: من معتقدم که فوتبالیست هیچ وقت نباید از خودش راضی باشد. اول فصل برای من خوب شروع نشد، ولی در ادامه شرایط بهتری پیدا کردم و چهار گل زدم، دو پاس گل دادم و حتی پنالتی گرفتم. قطعاً در بازی‌های بعدی هم تلاش می‌کنم تا بازیکن مثمرثمری برای تیمم باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها