|

شب‌های فوتبالی تلویزیون علیه یحیی گل محمدی

در پی صحبت‌ها و تصمیم یحیی گل محمدی در آخرین نشست مطبوعاتی‌اش و پس از بازی با آلومینیوم برنامه شب‌های فوتبالی علیه وی موضع تندی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ورزش3، یحیی گل محمدی مدتی است که از صدا و سیما و عملکرد آن در قبال تیم پرسپولیس گلایه دارد و این باعث شد تا او پس از بازی مقابل آلومینیوم و در نشست مطبوعاتی از دوربین صدا و سیما بخواهد تا این محل را ترک کند.

این اقدامی از سوی گل محمدی بود که البته به گفته خودش واکنشی به رفتار‌های صدا و سیما در این فصل است که پرسپولیس را زیر فشار برده و طور دیگری نشان داده‌اند. در عین حال با توجه به اینکه یحیی سرمربی پرسپولیس است و تصمیمش در این باره بازتاب زیادی دارد دو مجری برنامه شب‌های فوتبالی بلافاصله به این اقدام او پاسخ دادند و به حمایت از مجموعه متبوع‌شان پرداختند و سعی کردند از حقوق صدا و سیما در قبال این جنگ احتمالی دفاع کنند.

محمد میر و سعید درخشنده دو مجری برنامه شب‌های فوتبالی با انتقاد از گل محمدی به او یادآور شدند که بخشی از موفقیت و تصویری که وی در حال حاضر در جامعه دارد وابسته به عملکرد صدا و سیما و بازنمایی مهارت‌های وی در دوران بازیگری و مربیگری است.

صحبت‌های کامل این دو مجری شب‌های فوتبالی را برایتان منتشر می‌کنیم:

میر: آقای گل محمدی عزیز شما نمی‌توانید به یک خبرنگار دستور بدهید که دوربینش را خاموش کند یا از سالن بیرون برود، چون نه پرسپولیس متعلق به شماست نه صدا و سیما متعلق به ماست. ما همه برای مردم کار می‌کنیم و این چیزی است که یک بار بگوییم، واضح است. نکته دیگری وجود ندارد. ما نمی‌توانیم برای دیگران تعیین تکلیف کنیم، چون بار‌ها شده که به خبرنگار‌ها و گزارشگر‌های صدا و سیما گفته می‌شود دوربین‌هایتان را خاموش کنید و از این سالن بیرون بروید تا ما صحبت کنیم. اینطور نیست. ما همه به هم نیاز داریم. پرسپولیس و استقلال به صدا و سیما و متقابلا صدا و سیما تلاش می‌کند برنامه‌ریزی‌اش برای پوشش این مسابقات باشد. این داستان‌ها و این اتفاقات چالش‌ها را بیشتر می‌کند کما اینکه همه دوست دارند کنار هم کار کنند تا مردم خوشحال باشند. چون ما اشاره کردیم این‌ها همه متعلق به مردم است.

درخشنده: یک بحثی هم که آقای گل محمدی در چند وقت اخیر مطرح می‌کنند این است که در فلان برنامه فلان ادبیات استفاده شده است. شما از مجری انتقاد کردید، ادبیاتش را خیلی متناسب با انتظارات باشگاهتان ندیدید. البته بررسی شد و احساس شد این ادبیات شاید مناسب رسانه نباشد و با مجری به شکلی برخورد شد حتی به واسطه گفتن مطلبی که سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس نپسندید، توبیخ شد و این یک بحث مجزا است.

اما دیگر ادامه دادن این بحث معنای دیگری پیدا می‌کند. فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی و همه ستاره‌هایی که در فوتبال ما رشد کردند، دیده شدند و به چشم آمدند اتفاقا توسط همین رسانه فرصت برای دیده شدنشان فراهم شده است. چطور آن زمانی که قرار است بازی باشگاهی‌تان پخش شود، بازی ملی‌تان پخش شود صدا و سیما و رسانه خوب است، اما تا یک نقدی از جنابعالی و دوستانتان مطرح می‌شود سریع دوستان شمشیر را از رو می‌بندد. اینکه نمی‌شود. به هرحال رویه اشتباه وجود دارد یا رفتاری است که قابل نقد است، مطرح می‌شود و بررسی می‌شود و نکاتش گفته می‌شود.

نه سر جنگ وجود دارد و نه قصد داریم کسی را تخریب کنیم. برای ما به هیچ وجه این موضع نیست. یک نکته را هم بگویم که این نقد مستقیما به سازمان لیگ وارد است. سازمان لیگ بهرحال یک سری قواعد پیش و بعد از مسابقه دارد و سرمربی موظف است حضور پیدا کند و رسانه‌های رسمی مجوزدار باید بازی را پوشش بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها