|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی جام حذفی 24 تیر

یحیی گل‌محمدی تیمش را با چه تغییراتی نسبت به آخرین دربی، به مصاف استقلال خواهد فرستاد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

پرسپولیس در شرایطی آماده برگزاری دربی جام حذفی در پنجشنبه شب خواهد شد که دو مهره اصلی و تاثیرگذار این تیم کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر مصدوم هستند.

غیبت کمال که در دربی قطعی است اما آل کثیر امیدوار است حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم که شده، دومین دربی متوالی‌اش را تجربه کند منتهی همه چیز به نظر کادر پزشکی پرسپولیس درباره این بازیکن بستگی دارد. 

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال شبیه ترکیبی است که گل‌محمدی در نیمه اول با آلومینیوم اراک به میدان فرستاد با این تفاوت که به احتمال زیاد سیدجلال حسینی جایگزین فرشاد فرجی در قلب خط دفاع خواهد شد.

پرسپولیس روز 24 اردیبهشت و در فاصله دو ماه قبل از دربی حذفی در بازی برگشت مقابل استقلال در لیگ به میدان رفت و در پایان با گل عیسی آل کثیر به برتری رسید. 

حامد لک، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو 11 بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی پرسپولیس در آن بازی حضور داشتند.

در آن مسابقه سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا که شرایط خوبی نداشتند و مصدوم بودند بین دو نیمه تعویض شدند و جایشان را به فرجی و سرلک دادند.

نعمتی هم اگرچه شرایط بازی پیدا کرده اما همانطور که صبح نوشتیم، شانس او برای حضور در دربی به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی تیم یحیی بسیار پایین است و قرار است به جای او، مهدی شیری به مانند بازیهای قبلی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به میدان برود.

در غیاب کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و احمد نوراللهی به جنگ هافبکهای استقلال خواهند رفت و در غیاب آل کثیر هم امید عالیشاه گزینه اصلی یحیی برای بازی کنار شهریار مغانلو است.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی