|

لیونل مسی نزدیک‌تر از همیشه به توپ طلای هفتم

اکیپ مدعی شد لیونل مسی شانس اصلی کسب توپ طلای سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، بعد از این که فصل 20-2019 به کابوس وار ترین شکل ممکن برای بارسلونا و لیونل مسی به پایان رسید بسیاری با ناامیدی در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت می‌کردند اما او یک بار دیگر خود را در قامت یکی از بهترین ها نشان داده است.

لیونل مسی فصل 21-2020 را با قهرمانی در کوپا دل ری به همراه بارسلونا به پایان رساند. اما اوج کار این اعجبوبه آرژانتینی به به درخشش با لباس تیم ملی کشورش در رقابت‌های کوپا‌آمریکا برمی‌گردد؛ آرژانتین به همراه لئو مسی موفق شد با پیروزی در فینال مقام قهرمانی را به دست بیاورد و طلسم برنده شش باره توپ طلا در بازی های ملی شکسته شود.

از طرفی آمار لیونل مسی در سال 2021 نیز شگفت انگیز بوده است. او 38 بازی تا به اینجای سال انجام داده و موفق به ثبت آمار خیره کننده 33 گل و 14 پاس گل شده است. او همچنین در این مدت 26 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین در بازی ها انتخاب شده که در نوع خود فوق العاده است. این در حالی است که مسی در پایان رقابت های کوپا آمه ریکا به عنوان بهترین بازیکن مسابقات نیز معرفی شد.

همه این عملکرد فوق العاده مسی در سال 2021 باعث شده که اکیپ در گزارشی مدعی شود این فوق ستاره آرژانتینی از بیشترین شانس برای کسب توپ طلای 2021 برخوردار است؛ در واقع می‌توان گفت که حالا مسی بیش از هر زمان دیگری به کسب هفتمین توپ طلای خود نزدیک تر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها