|

آقایی: پرسپولیس مانند استقلال متکی به یک یا ۲ بازیکن نیست

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، شانس پیروزی این تیم در دربی روز پنجشنبه بیشتر از استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

عباس آقایی در مورد تقابل پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی گفت: هر دو تیم در شرایطی پا به این بازی می‌گذارند که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته‌اند. این بازی نسبت به بازی‌هایی که آنها در دور رفت و برگشت لیگ برتر انجام دادند، متفاوت است و دربی فردا حتماً باید برنده داشته باشد. با این شرایط هر تیمی در زمین مسابقه کمترین اشتباه را داشته باشد، شانس زیادی برای برد خواهد داشت و طبیعتاً استراتژی مربیان دو تیم طوری خواهد بود که نتیجه لازم را در یک بازی حذفی کسب کنند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس از لحاظ فنی و تاکتیکی نسبت به استقلال برتری دارد، تصریح کرد: پرسپولیس در این سال‌ها همیشه روی نوار موفقیت قرار داشته است و حس برنده بودن به خوبی در زمین مسابقه و روی نیمکت سرخپوشان دیده می‌شود. پرسپولیس از لحاظ انسجام و تاکتیک تیمی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد و اگر مثل خیلی از بازی‌ها روز خوب خود را پشت سر بگذارد، شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه خواهد داشت.

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به وضعیت استقلال و نقاط قوت این تیم گفت: این آخرین تیر استقلال برای کسب جام در فصل جاری است. بازیکنان استقلال قطعاً انگیزه زیادی خواهند داشت و نقطه قوت این تیم می‌تواند در خط حمله باشد. جایی که استقلال چشم به حرکات انفرادی مهدی قایدی و سرعت این بازیکن خواهد داشت. ضمن اینکه ارسلان مطهری هم مهاجمی گلزن و نترس است و همیشه جاگیری خوبی در محوطه جریمه حریف دارد. قطعاً مدافعان پرسپولیس باید مقابل قایدی و مطهری باهوش و بدون اشتباه بازی کنند. مسئله دیگر تمایل استقلال به گرفتن پنالتی است و پرسپولیسی‌ها درون محوطه جریمه باید باهوش عمل کنند.

آقایی خاطر نشان کرد: استقلال تقریباً به یک یا دو بازیکن متکی است و اگر مهدی قایدی را از این تیم بگیرید قطعاً قدرت فنی استقلال کاهش پیدا خواهد کرد. در پرسپولیس اما شرایط متفاوت است و شما می‌بینید که آنها بازیکنانی مثل مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و احسان پهلوان را در اختیار دارند که به راحتی می‌توانند بازیکنان حریف را از پیش رو بردارند و بازیکنانی تکنیکی هستند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. در حالت کلی شانس پرسپولیس برای برد بیشتر است، اما همه چیز به اتفاقات درون مسابقه بر می‌گردد. من امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم ببینیم و در نهایت پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها