|

فریدونی: تبانی بازیکنان نفت؟ فکری تحت فشار است و بهانه می‌آورد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به اظهارات عجیب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، مجتبی فریدونی درباره پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی دیروز خیلی خوب بود و ما موفق شدیم سه امتیاز حساس را در خارج از خانه برای خود کنیم. هر چند که در نیمه دوم شرایط ایده‌آل نیمه اول را نداشتیم، ولی در مجموع عملکرد تیم خوب بود. فکر می‌کنم در نیمه دوم شرایط آب و هوایی در عملکرد بچه‌ها دخیل بود و هم اینکه حریف در نیمه اول سه گل خورده بود و با توجه به اینکه در خطر سقوط قرار دارد، طبیعی بود که در نیمه دوم به دنبال تغییر نتیجه باشد.

وی اشاره کرد: سه گلی که در این بازی به ثمر رساندیم قطعاً برای ادامه راه انگیزه‌بخش خواهد بود. نکته مهم دیگر باز شدن پای پیمان رنجبری بعد از مدت‌ها به گلزنی بود که امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به ادعای محمود فکری مبنی بر مشکوک بودن عملکرد بازیکنان تیمش و شائبه تبانی خاطرنشان کرد: این روزها هر کسی که می‌بازد چیزی می‌گوید و بهانه‌ای می‌آورد. به هر حال او نیز تحت فشار است. نفت نیمه دوم خوبی داشت و اگر بحث کم کاری بود، این تیم باید در نیمه دوم هم بد بازی می‌کرد و دیگر دو گل برای‌شان به ثمر نمی‌رسید. به هر حال ایشان مربی آن تیم است و نمی‌دانم بین خودشان چه اتفاقاتی رخ داده است. 

فریدونی با اشاره به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر، یادآور شد: فضا به گونه‌ای است که در هفته‌های آخر همه به دنبال مقصری به جز خودشان می‌گردند و حرف از زمین و زمان و رمال و جادوگر می‌زنند. هر کسی می‌تواند چیزی بگوید، ولی اظهارات بقیه به ما ربطی ندارد.

وی درباره اینکه ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندنی خواهد بود، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است و فقط در همین جهت تلاش می‌کنیم. هفته بعد با نساجی بازی داریم که این بازی هم برای ما یک بازی فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود. ان‌شاءالله در این بازی نیز پیروز شویم تا در جدول به شرایط خوبی برسیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها