|

پیروز قربانی: با یک قبض برق نمی توانید علی کریمی را خراب کنید!

پیروز قربانی که در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت گفت تصمیم داشته در اولین فرصت پیرامون مساله قبض برق…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، پیروز قربانی در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران میهمان استودیو طرفداری بود. این برنامه هفته آینده تقدیم شما می شود. اما حین انتخاب تیم منتخب، پیروز قربانی از علی کریمی نام برد و به حواشی که در روزهای اخیر بعد از انتشار تصویر قبض برق علی کریمی پیش آمد، واکنش نشان داد. این بخش کوتاه را از دست ندهید.

چند روز پیش یک سایتی در مورد علی کریمی نوشت که واقعا به من برخورد! گفتم اولین تریبونی که مقابلش قرار بگیرم، این حرف را می زنم. امثال علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری و علی کریمی با کسی قابل قیاس نیستند. اینها کسانی هستند که در دوران انزوای ایران، باعث احترام دنیا به کشور ما شدند و ایران را شناساندند. همان ماجرایی که علی دایی به جلسه فیفا رفت را همه شنیده اید. ذهنیتی که نسبت به مردم ایران را داشتند را علی دایی عوض کرد. ارزی که این ها وارد کشور کردند به نظرم ارزشش بالاتر از خیلی چیزها است. حالا سر یک قبض برق بیایند و مثلا علی کریمی را خراب کنند؟ مسائل سیاسی باعث نمی شود امثال علی کریمی، علی دایی، خداداد، کریم باقری، عابدزاده و دیگر دوستان در ذهن مردم ما خراب شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها