|

حمید مطهری: تیمی که فینال آسیا می‌ رود، تمرکزش روی فوتبال است

حمید مطهری مربی پرسپولیس به جای یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دربی حذفی شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت:

 در ابتدا باید بگویم برخلاف انگلیسی‌ها که می‌گویند فوتبال مساله مرگ و زندگی است همیشه نگاه ما  به این شکل بوده که با همه قابل احترام رفتار کنیم چون در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس کار می‌کنیم و یاد گرفتیم به رقبای‌مان احترام بگذاریم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم که استقلال تیم قابل احترامی برای ماست و همیشه این رقابت بوده و خوب است این رقابت همیشه جوانمردانه باشد و اتفقات خوبی رقم بخورد و مردم از تماشای بازی لذت ببرند. تیمی که قهرمان لیگ شده و به فینال آسیا رفته همیشه این را بدانید که تمرکزش روی فوتبال است و موفقیت‌های ما هم دلیلش همین است که تمرکز ما روی فوتبال و مسائل فنی است. 

مطهری افزود:

 فردا بازی سختی داریم و بچه‌های ما همیشه نشان دادند کارهای بزرگ انجام دادند و در خیلی از بازی‌ها با نفرات کامل حاضر نبودیم و تیم ما نشان داده به معنای واقعی تیم است و این را ثابت کردند و همه سعی دارند جور یکدیگر را بکشند و برای بازی فردا فکر می‌کنم چون یک بازی ویژه است قصد داریم یک فوتبال قابل احترام و در نهایت برد را تقدیم آنها کنیم و اتحادمان را حفظ می‌کنیم و مشکلاتمان را فراموش می‌کنیم و حق نداریم به آن فکر کنیم چون خیلی از هواداران ما روز و هفته و ماهشان با برد ما ساخته می‌شود و زندگی‌شان در شرایط بهتری قرار می‌گیرد. برای همین بازی سختی داریم و خیلی خوب استقلال را بررسی و آنالیز کردیم و امروز هم جلسه آخر آنالیزمان را داریم و سعی می‌کنیم همه موارد را از لحاظ تاکتیکی در زمین اجرا کنیم. همیشه به دنبال ارائه فوتبال قابل احترام و دیکته کردن تاکتیک‌مان در زمین هستیم و فردا در بازی همه این موارد را خواهیم دید.

مربی پرسپولیس در مورد سورپرایز کادرفنی برای دربی گفت:

 من متوجه نمی‌شوم منظورشان از سورپرایز چیست ولی همیشه سعی ما این است که یک فوتبال رو به جلو و خوب و تماشاگر پسند ارائه دهیم و منظور ایشان را از سورپرایز متوجه نمی‌شوم.

مطهری در مورد تاثیر حواشی دو باشگاه روی بعد فنی بازی توضیح داد:

 ببینید ماهایی که در حال فعالیت در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم باید بدانیم کجا کار می‌کنیم و باید همیشه ادبیات مناسبی استفاده کنیم و متاسفانه برخی از آقایان ادبیات سخیفی را استفاده می‌کنند و این خوراک بدی به جامعه و جوانان می‌دهد و همیشه باید در آرامش کار کرد و ما به عنوان مربی و بازیکن و مدیر وظیفه خطیری داریم و نفراتی که در دو باشگاه کار می‌کنند همیشه باید در نهایت احترام صحبت کنند و خوراک خوب به جامعه بدهند.

مطهری در مورد وضعیت مصدومین تیمش هم گفت:

 بله خب ما دو سه مصدوم داریم. کمال قطعاً به بازی نمی‌رسد و عیسی هم تکلیفش مشخص نیست چون مشکلی که از ناحیه همسترینگ دارد این است که هر ۲۴ ساعت شاید شرایطش تغییر کند و الان نمی‌شود صد در صد در موردش صحبت کرد ولی کمال را قطعاً نداریم و سیدجلال هم یک مقدار درد دارد و باید دید تا فردا کادر پزشکی چه شرایطی به ما گزارش می‌دهد.

مربی پرسپولیس در مورد انتخاب فغانی به عنوان داور بازی توضیح داد:

 دربی بازی بزرگی است و آقای فغانی بارها نشان داده که یک داور بزرگ و بین المللی است و همیشه شجاعت سرلوحه کار ایشان است و اگر من همیشه می‌خواستم مثالی در بین داوران عزیز کشورمان که در قشر زحمت کش هستند باید سعی کنند شجاعت ایشان را داشته باشند و آقای فغانی با این شجاعت پیشرفت کرد و برایش فرقی نمی‌کند برای چه تیمی قضاوت می‌کند و اصلاً نیازی هم ندارند من راجع به ایشان صحبت کنم و داوران بزرگی هستند که امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشند.

مطهری در مورد حاشیه‌ سازی‌هایی که برای این تیم می‌شود هم گفت:

 شما هرچقدر به سطح بالاتری می‌رسی باید این را بدانی که فشارهای بیشتری را باید تحمل کنی و کسانی برنده هستند که بتوانند این فشار را تحمل کنند و زیرش خم نشوند. شما طبیعتاً وقتی در تیمی مثل پرسپولیس کار می‌کنی به عنوان مربی، بازیکن، مدیر و... باید خوب این مسائل را کنترل کنی. ما مشکلی از این بابت نداریم و بازهم می‌گویم تیمی که فینال آسیا می‌رود و لیگ و سوپر جام را می‌برد تمرکزش روی فوتبال است و این صحبتم پیامی برای فوتبالی‌هاست که هیچ چیزی روی تمرکز ما تاثیر منفی نمی‌گذارد

مطهری در مورد حضور رادوشوویچ در فهرست پرسپولیس عنوان کرد:

 رادو تازه امروز رسیده و اولین جلسه تمرینی اش را امروز سپری می‌کند و باید ببینیم کادرفنی چه تصمیمی می‌گیرد و من همیشه گفتم یک تعهد دو طرفه بین باشگاه و بازیکن هست که باید به آن پرداخته شود و یک تصمیم خو در این خصوص خواهیم گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها