|

دو ستاره سرنوشت ساز دربی جام حذفی

سرخ آبی ها برای پیروزی در شهرآورد به درخشش دو بازیکن کلیدی و آماده خود نیاز دارند.

لینک کوتاه کپی شد

تا شهرآورد بزرگ پایتخت تنها یک روز دیگر باقی مانده است. دو تیم پرطرفدار و محبوب پایتخت در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. پرسپولیس از یک طرف می خواهد شکست در نیمه نهایی جام حذفی سال قبل را جبران کند و از طرف دیگر با پیروزی در این بازی با روحیه بیشتری سه بازی باقیمانده فصل را دنبال خواهد کرد.

و اما بازی برای آبی پوشان قطعا از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که تنها جامی است که مجیدی امیدوار به کسب آن در سال جاری است تا هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیای خود را قطعی کند و هم امیدوار به فصل بعد باشد.

فوتبال یک بازی دسته جمعی و گروهی است اما مهارت های فردی بسیار در تعیین نتایج تاثیر گذار است.دو بازیکن در این شهرآورد حساس می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشند و زمینه ساز پیروزی تیم خود باشند.

از پرسپولیس بدون شک این بازیکن مهدی ترابی است که در اوج دوران خود به سر می برد و باوجود آنکه در قطر ناامید کننده بود اما در بازگشت بسیار خوش درخشیده و در دیدارهای اخیری به تنهایی زمینه ساز پیروزی تیمش بوده است.

ترابی در سه دیدار اخیر سرخ پوشان توانسته ۳ گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد تا با آمادگی بسیار بالایی به مصاف شهرآورد رود.

و اما در استقلال هم بدون شک این بازیکن کسی جز قایدی نیست که در بیشتر از نصف گل های آبی پوشان در فصل جاری نقش داشته است. قایدی هم در سه دیدار اخیر تیمش توانسته دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی هم بگیرد.

هم کادر فنی استقلال و هم پرسپولیس امیدوار به درخشش این دو بازیکن در شهرآورد بزرگ هستند و از طرف دیگر هم بسیار امیدوار هستند که بتوانند مانع از درخشش ستاره تاثیر گذار حریف باشند تا پیروز این بازیکن بزرگ شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها