|

چپ؛ فرمول مشترک یحیی و فرهاد برای پیروزی در دربی!

پرسپولیس و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دو مربی نگاه ویژه‌ای به مدافع و وینگر‌های چپ دارند.

لینک کوتاه کپی شد

امشب، پنجشنبه، نودوششمین دربی پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و سرمربیان دو تیم در تلاش برای فرستادن تیمشان به مرحله نیمه نهایی هستند.

اگرچه بازی‌های دربی همیشه حساب و کتاب اشان با سایر بازی‌ها متفاوت است، ولی به هر روی مثل هر دیدار دیگری، نیاز به استراتژی خاصی از سوی مربیان دارد. امروز یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی دو تیم باشگاه پرسپولیس و استقلال هم از این قضییه مستثنی نیستند و به نظر می‌رسد با برنامه‌های تاکتیکی مفصلی به مصاف رقیب خواهند رفت.

 

با این وجود، اما به نظر می‌رسد وجه اشتراک اندیشه‌های تاکتیکی یحیی و فرهاد مجیدی سمت چپ تیم خودی باشد! یحیی با گماشتن وحید امیری به عنوان مدافع چپ و بازی دادن به مهدی ترابی به عنوان وینگر چپ، زوج بسیار خطرناکی در این منطقه از زمین ساخته که توانسته اند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه رقیب ایجاد کنند.

مشابه این فرمول در استقلال هم جواب داده است و فرهاد مجیدی زوج محمد نادری و مهدی قایدی را معطوف به سمت چپ کرده که اتفاقا موقعیت‌های خطرناکی هم ایجاد کرده اند.

حال به نظر می‌رسد استفاده از این فرمول در دیدار امشب دربی هم در دستور کار قرار بگیرد و دو تیم برای محقق شدن اهدافشان که صعود به مرحله بعدی است به سمت چپ تیم خودی، نگاه ویژه‌ای دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها