|

آلرژی عجیب یحیی گل محمدی به ضربات پنالتی!

پرسپولیس یحیی گل محمدی برای دومین فصل متوالی در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس حق دارد به ضربات پنالتی آلرژی پیدا کند.

پرسپولیس باز هم در ضربات پنالتی به استقلال باخت تا برای دومین فصل متوالی، توسط حریف سنتی‌اش از جام حذفی کنار گذاشته شود.

درست است که سرمربی پرسپولیس فصل گذشته و در ضربات پنالتی توانست النصر را ببرد و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود اما این برای چهارمین بار است که ضربات پنالتی خاطره بدی برای یحیی ثبت می‌کند. اولین بار در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا در سال 2004 بود که او به عنوان یکی از بازیکنان تیم برانکو، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما پنالتی چیپ او را گلر چین مهار کرد تا ایران نتواند به فینال جام ملتها صعود کند.

16263768120658

یحیی قطعا 15 اردیبهشت 92 را فراموش نخواهد کرد. پرسپولیس با سرمربیگری او به فینال جام حذفی رسیده بود اما در شبی که مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پرسپولیس بعد از تساوی 2-2 با سپاهان در پایان 120 دقیقه، در ضربات پنالتی به حریفش در ورزشگاه آزادی باخت تا تیم اصفهانی قهرمان جام حذفی در آن سال شود.

پرسپولیس فصل گذشته هم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی به استقلال باخت تا فرصت فینالیست شدن را از دست بدهد و امسال هم در مرحله یک چهارم نهایی این اتفاق برای تیم یحیی گل‌محمدی تکرار شد تا او به ضربات پنالتی آلرژی پیدا کرده باشد.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها