|

مجیدی: چند داور مثل فغانی داشتیم استقلال قهرمان می‌شد!

اگر مثل آقای فغانی چند داور دیگر هم داشتیم استقلال با 10 امتیاز اختلاف بالا بود.

لینک کوتاه کپی شد

فرزاد مجیدی، مدیر اجرایی باشگاه استقلال در خصوص کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: چند ماه پیش هم گفته بودم که ما یک چند ماه دیگر هم با شما بازی داریم. در آن بازی هم به جرات می گویم که با توجه به اتفاقاتی که رخ داد حق ما باخت نبود ولی فوتبال است و یک روز می بری و یک روز می بازی. امیدوارم که هواداران واقعی استقلال از ما راضی باشند. این برد را به همه آنها تبریک می گویم.

او در واکنش به سوالی در خصوص درگیری رشید مظاهری روی سکوها گفت: سوال بعدی در خدمتم!

مدیر اجرایی باشگاه استقلال در مورد داوری بازی امشب تاکید کرد: اگر مثل آقای فغانی چند داور دیگر هم داشتیم استقلال با 10 امتیاز اختلاف بالا بود. به آقای فغانی تبریک می گویم او فراتر از آسیاست. اگر 4-5 تا مثل آقای فغانی داشتیم ما الان با 10 امتیاز اختلاف قهرمان می شدیم.

مجیدی در واکنش به سوالی در مورد قول و قرارهایی که در رابطه با پرداخت پاداش به بازیکنان شده خندید و پاسخ کاملا غیر مرتبطی داد: بازی مهمی بوده و آن را برده ایم. خبر خاصی هم نبود و به خاطر هوادارانمان خوشحال شدیم. حق آنها بالاتر از این حرف هاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود گفت: تلاش مان را می کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

مدیر اجرایی باشگاه استقلال که در طول 120 تحرک بسیاری روی سکوها داشت و با صدای بلند صدای خود را به گوش بازیکنان داخل زمین می رساند در مورد این شیوه خود گفت: این کمترین کاری است که برای هواداران انجام می دهم. باید به هواداران انرژی بدهیم چون با پیام هایشان به ما انرژی مثبت می دهند من هم این کار را بدون مشکل خاصی به خاطر آنها انجام می دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها