|

حمید درخشان:

انتخاب پنالتی‌زن‌های پرسپولیس غلط بود

درخشان: اگر پرسپولیس در مقابل استقلال مانند بازی‌های قبل خود ظاهر می‌شد می‌توانست در ۹۰ دقیقه حریف را از پیش رو بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: بازی خوبی را شهرآورد روز گذشته شاهد نبودیم و به نظر من تصمیم کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب پنالتی‌زن‌ها درست نبود.

«حمید درخشان» در خصوص شکست پرسپولیس برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی نبود و جذابیتی نداشت. چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود ندارد و فقط نتیجه آن برای استقلال خوب بود.

وی با انتقاد از انتخاب پنالتی‌زن‌های پرسپولیس، ادامه داد: متاسفانه تصمیم‌های درستی از سوی کادر فنی پرسپولیس در ضربات پنالتی اتخاذ نشد. معمولا در این مواقع، با تجربه‌ترها باید بیایند و پنالتی بزنند. در مجموع زیبایی‌های فوتبال در این اشتباهات است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: شکل بازی خیلی خوب جا نیفتاد و احتیاط زیادی در این دیدار بود. پاس‌های اشتباه‌ و استرس زیاد، تمرکز را از بازیکنان گرفته بود و در نهایت چیزی به اسم بازی جذاب وجود نداشت.

درخشان با اشاره به شانس بسیار بالای پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی تصریح کرد: پرسپولیس باید در ادامه لیگ تمرکز خود را روی سه هفته باقیمانده بگذارد و این بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد تا قهرمانی را به هوادران هدیه دهد.

وی با اشاره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من اگر پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال مانند بازی‌های قبل خود ظاهر می‌شد می‌توانست در طول ۹۰ دقیقه حریف را از پیش رو بردارد و حتی نگذارد کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط دفاع پرسپولیس در طول بازی عملکرد خوبی داشتند و توانستند بدون اشتباه مهاجمان خطرناک استقلال را کنترل کنند.

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در طول ۱۲۰ دقیقه گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها