|

واران در حال مذاکره با شیاطین سرخ

واران دومین جداشده بزرگ خط دفاع رئال مادرید؟

به نظر می‌رسد که رئال مادرید به زودی ممکن است یک مدافع خوب دیگر خود را نیز از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

با تایید کارلو آنچلوتی، رافائل واران نیز از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا می‌شود.

به نظر می‌رسد که رئال مادرید به زودی ممکن است یک مدافع خوب دیگر خود را نیز از دست بدهد. بعد از رفتن سرخیو راموس به تیم فوتبال پاری سن ژرمن، اکنون رافائل واران به دنبال رفتن به تیم دیگری است و گفته می شود منچستریونایتد با این بازیکن برای فصل بعد به توافق رسیده است.

این بازیکن فرانسوی هنوز در مورد تمدید قرارداد با رئال مادرید به توافق نرسیده است و این باشگاه نمی‌خواهد که او را در تابستان سال آینده به صورت رایگان در اختیار تیم دیگری قرار دهد. در نتیجه، گفته می‌شود آن‌ها منتظر پیشنهاد منچستر یونایتد هستند.

'RMC Sport' گزارش داد که واران مذاکره با شیاطین سرخ را آغاز کرده است و این در حالی است که میرور خبر داد که افراد در سانتیاگو برنابئو مایل به مذاکره بر سر قرارداد جدید با مدافع فرانسوی هستند.

در واقع کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید چراغ سبز را برای جدایی واران روشن کرده است و گفته می‌شود این بازیکن جایی در برنامه‌های آنچلوتی برای فصل بعد ندارد.

یونایتد فقط ۵۰ میلیون پوند پیشنهاد داده است. باشگاه انگلیسی که قصد دارد کیران تریپیر را نیز به خدمت بگیرد، بیش از ۵۰ میلیون پوند برای واران هزینه نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها