|

صحبت های فرزاد و فرهاد مجیدی روی مخِ پرسپولیسی ها!

صحبت های برادران مجیدی بعد از دربی باعث خشم طرفداران پرسپولیس شد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی هواداران این تیم علیه سرمربی و کمک سرپرست استقلال موضع تندی گرفتند. 

دربی جام حذفی برخلاف پیشبینی‌ها اصلا زیبا از آب در نیامد و یک دیدار سرد و کسل کننده را شاهد بودیم. با این حال آبی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی رقیب سنتی را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.

بعد از این بازی اعضای استقلال از عملکرد فغانی بسیار راضی بودند ولی پرسپولیسی‌ها معتقد بودند فغانی باید ارسلان مطهری را به دلیل خطای شدید روی فرشاد فرجی با کارت قرمز جریمه می کرد. موضوعی که یحیی گل‌محمدی هم بعد از بازی به آن اشاره کرد هرچند به طور کلی از عملکرد داور با تجربه کشورمان رضایت داشت.

فرزاد مجیدی کمک سرپرست باشگاه استقلال در اظهار نظری عجیب گفت: «اگر در این فصل چند داور مثل فغانی در لیگ ایران قضاوت می کردند استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین بود.»

همچنین فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها هم بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در حالی که بسیار خوشحال بود در ادعای عجیب گفت: «من به پرسپولیس نمی‌بازم.»

بعد از این صحبت‌های عجیب برادران مجیدی هواداران پرسپولیس که به شدت از باخت تیمشان در دربی عصبانی بودند در فضای مجازی به این دو حمله کردند. پرسپولیسی‌ها معتقد بودند با توجه به اخراج نشدن مطهری توسط فغانی در ابتدای بازی طبیعی بود که کمک سرپرست استقلال از عملکرد داور دربی راضی باشد. همچنین آن‌ها در واکنش به صحبت‌های سرمربی استقلال تصاویری از دربی برگشت همین فصل را به منتشر کردند تا به سرمربی استقلال یادآوری کنند مقابل پرسپولیس شکست خورده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها