|

تکذیب یک شایعه درباره سیدجلال حسینی

گفتند که سیدجلال حسینی، کاپیتان قرمز‌ها به‌خاطر ارنج انتخاب شده با گل‌محمدی، دچار اختلاف و درگیری لفظی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، پرسپولیسی‌ها امید زیادی داشتند که با شکست استقلال در دربی ۹۶ انتقام باخت در نیمه‌نهایی جام حذفی فصل قبل را بگیرند و شانس قهرمانی در دو جام را حفظ کنند، اما اوضاع باب میل‌شان پیش نرفت و باز هم در ضربات پنالتی قافیه را به تیم حریف باختند تا از این پس تمرکزشان تنها روی مسابقات لیگ برتر باشد.

بعد از بازی در رختکن پرسپولیس سکوت بود و هیچ کسی اصلا حرف نمی‌زد و برخی نفرات مثل آل‌کثیر و عبدی بیش از سایرین ناراحت بودند. خیلی زود از طرف سازمان لیگ برای کنفرانس بعد از بازی سراغ گل‌محمدی رفتند و نوراللهی و کنعانی هم برای تست دوپینگ فراخوانده شدند. اعضای تیم در رختکن شام را صرف کردند و برای اینکه با استقلالی‌ها مواجه نشوند زودتر از رختکن بیرون رفته و سوار اتوبوس شدند. صحبت‌ها درباره این بازی و البته بازی‌های بعدی هم موکول شد به تمرین عصر دیروز.

نکته مهم، اما به یک شایعه مربوط است که قبل بازی در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. گفتند که سیدجلال حسینی، کاپیتان قرمز‌ها به‌خاطر ارنج انتخاب شده با گل‌محمدی، دچار اختلاف و درگیری لفظی شده است. پیگیری‌ها از مسئولان خبری پرسپولیس نشان داد که این شایعه دور از ذهن، واقعیت نداشته و صحبتی در این خصوص به میان نیامده است، خصوصا آنکه اطرافیان پرسپولیس تاکید دارند که احترام متقابل و ویژه‌ای بین سرمربی و کاپیتان پرسپولیس وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها