|

فرهاد مجیدی 4.5 میلیاردی که به استقلالی ها پاداش داد را از کجا آورد؟

فرهاد مجیدی تا به اینج چیزی در حدود 4.5 میلیارد تومان به بازیکنان تیمش پاداش داده است.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی تا پیش از دربی مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای برد آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر و مبلغ ۱۰ میلیون تومان به خاطر پیروزی شاگردانش مقابل پدیده پاداش داده بود. هم‌چنین سرمربی استقلال برای افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش پیش از مصاف با تراکتور، مبلغ ۵ میلیون تومان به هر یک از اعضای تیمش از حساب شخصی خود پرداخت کرد و در پایان مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش برد برابر سایپا پرداخت کرد.

با توجه به این ارقام می‌توان محاسبه کرد که فرهاد مجیدی چقدر به بازیکنان تیمش پاداش داده است. در اردوی آبی‌ها با توجه به رفتن میلیچ پس از بازی برابر تراکتور، ۲۵ بازیکن حضور دارند و هر کدام تا این‌جای کار از فرهاد مجیدی ۴۵ میلیون تومان دریافت کردند که در جمع مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خواهد شد.

هم‌چنین مجیدی قرار است که برای پاداش برد در داربی، به بازیکنانش ۵۰ میلیون پاداش بدهد که با این رقم، مبلغ پاداش‌های مجیدی به بازیکنانش حدود ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان می‌شود.

درآمد فرهاد مجیدی به غیر از مربیگری از چیست؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باتوجه به سال ها حضور در فوتبال امارات وضعیت مالی بسیار خوبی دارد و آنطور که رسانه ها نقل کرده اند او فعالیت های اقتصادی زیادی هم دارد و حتی ادعا شده بود فرهاد در زمره کسانی بود که ارز 4200 تومانی هم برای واردات دریافت کرده بود.

در سالهای دور برخی از سایت های خبری همچون نمناک و برترین ها  جزیی از دارایی ها فرهاد مجیدی منتشر کرده و نوشتند:

کاپیتان سابق استقلال سرمایه گذاری های زیادی انجام داده که می توان به طور نمونه به مشارکت در شهرک سازی در دبی و همچنین در شمال کشور اشاره کرد.(منشر شده سال ۹۱)

مجیدی پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست می آورد.(منشر شده در سال ۹۳)

مجیدی که در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود تک و تنها در استقلال کار می‌کند حالا به رویه خودش برای پرداخت پول به بازیکنان از حساب شخصی ادامه می‌دهد و مشخص نیست این قضیه تا چه زمانی ادامه پیدا کند.

البته فرهاد مجیدی بعد از برد دربی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پاداش اهدایی به بازیکنانش گفت که دوستان خوبی دارد که عاشق استقلال هستند و آن ها او را در پرداخت این پاداش ها کمک می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها