|

شایعه عجیب در فضای مجازی؛ پرسپولیس دربی را عمداً باخت!

مربی پرسپولیس با رد شایعات عجیب و غریب مبنی بر اینکه قرار بوده است استقلال این بازی را ببرد، آن را حاصل افکار منفی فضای مجازی خواند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در شهرآورد حساس جام حذفی، موفق شد در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس عبور کند. حمید مطهری مربی پرسپولیس پس از پایان بازی با اعلام اینکه آن‌ها روی زدن ضربات پنالتی کار کرده بودند، به شایعه عجیب و غریبی که در فضای مجازی راه افتاده که از قبل قرار بوده است استقلال این بازی را ببرد، واکنش نشان داد.

مطهری درخصوص شکست تیمش در ضربات پنالتی گفت: در تمرینات زدن ضربات پنالتی را کار کرده بودیم. در لحظه زدن پنالتی، شما باید تمرکز لازم را داشته باشید و بتوانید که به خودتان مسلط باشید و ضربه را خوب بزنید. بچه هایمان خیلی زحمت کشیدند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و در پنالتی‌ها این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی درخصوص اینکه شائبه‌هایی در فضای مجازی بین هواداران به وجود آمده که قرار بوده است استقلال بازی را ببرد، پاسخ داد: اصلا هیچ موقع در ۳۰ سالی که در فوتبال هستم، نه همچین چیزی دیده ام و نه شنیده ام. متأسفانه این‌ها افکار منفی‌ای است که در فضای مجازی به راه می‌افتد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پرسپولیس اگر عمدا هم نباخت مثل همیشه هم بازی نکرد و غیرت پرسپولیسی جایی نبود همه اینو خوب میدانند که پرسپولیس میتونست در روال بازی کار کیسه رو تموم کنه ولی چرا خدا داند

  • رسول نوروزی خلف بادام ارسالی در

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف بو میده.دیگر خودتان بروید معنی این ضرب المثل را پیدا کنید و برد تیمی را با بی عرضگی خودتان زیر سوال نبرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها