|

ماجرای توهین فرهاد مجیدی به عیسی آل کثیر چیست؟

فایلی که پس از بازی دربی از رختکن استقلال منتشر و در آن به نام فامیلی عیسی آل کثیر توهین می‌شود، از طریق اینستاگرام فرهاد مجیدی منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اهانت استقلالی ها به عیسی آل کثیر و حسین کنعانی زادگان در رختکن و پس از پیروزی در دربی حذفی، مدعی شد سرخ ها به دلیل اشاعه این فیلم اهانت آمیز توسط فرهاد مجیدی از او شکایت کرده اند.

ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اهانت استقلالی ها به عیسی آل کثیر و حسین کنعانی زادگان در رختکن و پس از پیروزی در دربی حذفی، مدعی شد سرخ ها به دلیل اشاعه این فیلم اهانت آمیز توسط فرهاد مجیدی از او شکایت کرده اند.

ایمان حسین پور درباره صدور حکم محرومیت یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی یحیی گل‌محمدی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

مستند کمیته انضباطی برای حکم محرومیت یحیی گل‌محمدی ماده ۵۵ مقررات انضباطی است اما این ماده درباره افرادی است که کارت قرمز گرفته‌اند. به همین دلیل رای صادره رکن قضایی فدراسیون واجد ایراد است.

وی افزود: طبق ماده ۵۵، کمیته انضباطی می‌تواند برای افرادی که کارت قرمز دریافت می‌کنند، ضمن محرومیت‌های مربوط به اخراج از زمین، برخی محرومیت‌های دیگر را هم اعمال کند. در صورتی که گل‌محمدی کارت قرمز نگرفته و این ماده شامل وی نمی‌شود. در استیناف‌خواهی خود این موضوع را هم آماده کرده‌ایم و البته خواستار صدور دستور موقت هم هستیم زیرا موازین مورد استناد برای صدور رای ایراد دارد و اگر کمیته استیناف پس از بازی با ماشین‌سازی رای را نقض کند، دیگر راه برگشتی ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس با اشاره به شکایت این باشگاه از فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال گفت: طبق اطلاعات موجود، فایلی که پس از بازی دربی از رختکن استقلال منتشر و در آن به نام فامیلی عیسی آل کثیر توهین می‌شود، در اینستاگرام فرهاد مجیدی استوری و از این طریق منتشر شده است. این اهانت خیلی زشت است اما انتشار آن می‌تواند معنی بدتری نیز داشته باشد. توهین به نام خانوادگی عیسی آل کثیر ساده نیست و می تواند آثار سوءِ فرافوتبالی داشته باشد.

حسین‌پور شرف شاد اضافه کرد:استقلال به هر طریقی در دربی نتیجه گرفت و حتی سرمربی تیم پرسپولیس این موضوع را به حریف تبریک گفت اما باید این فضای نامناسب توهین و اهانت هایی که در فضای فوتبال وجود دارد، به طریقی کنترل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی به وزیر مملکت توهین کرد حالا وزیر نه بالاخره هوادار توهین کرد حمایت شد به به بهش کردین معلومه دماغش بادکرده وقیح شده من طرفدار هیچکدوم ازتیم ها و وزیرهم نیستم اما قلدرمنشی و وقاحت مجیدی توی توهین به وزیر رو متوجه شدم

  • ناشناس ارسالی در

    سرمربی یه تیم ب قول خودتون ریشه ای این طرز رفتار وشعورشِ پس واااااااای ب حال بقیه تیم .ب امید روزی ک همه ی ما جنبه ی چیزهایی ک خداوند بهمون میده رو داشته باشیم🙏🏻

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد پسر خوبیه. اما هنوز خام و کم تجربه هست. اقا فرهاد پهلوان واقعی کسی است که در صورت پیروزی بر رقیب چنان ساده و خاکی برخورد کند که انگار اتفاقی نیفتاده. متاسفانه شما با انجام اینگونه کارهای مبتدی نشان دادی هنوز خیلی کوچیکی و نه تنها کت تنت نیست بلکه زیرپوش هم نداری.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها