|

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

ترکیب احتمالی استقلال

استقلال با فرهاد مجیدی روزهای خوشی را سپری می‌کند در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امشب (سه شنبه) به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان مجیدی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امشب (سه شنبه) به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت. استقلال با فرهاد مجیدی روزهای خوشی را سپری می‌کند و پس از تثبیت سومی در لیگ، دربی حذفی را هم برد تا شانس کسب لااقل یک جام برای آبی‌ها زنده بماند. حالا استقلال به دنبال لغزش سپاهان و پرسپولیس است تا شاید در هفته آخر، راه را روی سپاهان بسته و رده‌ای بهتر از سومی به دست آورد. همه این‌ها اما به تفکرات مجیدی در دیدارهای پیش رو بستگی دارد. آن‌ها امشب باید با سرمربی سابق که هدایت نفت مسجد سلیمان را در اختیار دارد، مصاف کنند.

حسینی و شاید کلین شیت ششم

سید حسین حسینی در هفته‌های اخیر نمایش بی‌نظیری داشته و با ثبت پنج کلین شیت از شش توانسته رشید مظاهری را کاملاً به نیمکت میخکوب کند. او احتمالاً گلر منتخب فرهاد برای دیدار با نفت نیز خواهد بود.

بازگشت به سیستم سه دفاعه؟

فرهاد مجیدی در بازی پیشین خود مقابل پرسپولیس ناگهان سیستم بازی تیمش را از سه دفاعه به چهار دفاع تغییر داد و وریا غفوری را در کنار سه یار تدافعی ثابت تیمش بازی داد. اما حالا مصدومیت عارف غلامی و غیبتش در این مسابقه، شاید سرمربی آبی‌ها را به فکر بازگشت به سیستم قبلی بیاندازد و احتمالاً از سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری در این منطقه از زمین استفاده کند. البته نادری هم که خصوصیات دفاعی دارد احتمالاً به بازی گرفته شود ولی ممکن است او یا وریا یک خط جلوتر در میدان جاگیری کنند.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان فرهاد مجیدی انتخاب‌های بیشتری خواهد داشت ولی شاید مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند نفرات قطع او برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز به این سه نفر در میانه میدان کمک خواهند کرد. درخشش بابک مرادی در هفته‌های اخیر می‌تواند او را گزینه جدی برای حضور در لیست ابتدایی قرار دهد.

زوج قایدی دیگر دیاباته نیست!

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این هفته‌ها بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی گرفته است. البته شانس مطهری برای دیدار امروز بیشتر خواهد بود اما بعید است دیاباته از ابتدا وارد میدان شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

منبع: ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها