|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین سازی

ترکیب احتمالی پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی خواهند رفت. این دیدار ساعت ۲۱:۱۵ در تبریز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود. این دیدار ساعت ۲۱:۱۵ در تبریز برگزار می‌شود. قرمزها در شرایطی با حریف دیدار می‌کنند که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ کورس قهرمانی آنها با سپاهان هنوز ادامه داشته و در صورت لغزش قرمزها شاگردان محرم می‌توانند جای آنها در صدر بگیرند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است با وجود بازگشت رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس به ایران باز هم وی دور از میادین است و لک درون دروازه خواهد ایستاد.

خط دفاعی با حضور سید جلال

سیامک نعمتی، وحید امیری، سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. با وجود عملکرد خوب فرجی در خط دفاعی، حسینی به وی ترجیح داده شده و در خط دفاعی کنار کنعانی زادگان توپ می‌زند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با ماشین سازی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان و احمد نوراللهی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار نیز کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نخواهد داشت اما سرلک همانند بازی قبلی قرمزها در ترکیب حضور دارد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود. گفتنی است عیسی آل کثیر در این دیدار نیمکت‌نشین است و بر اساس شرایط بازی به مسابقه اضافه می‌شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ماشین سازی

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، وحید امیری، احمد نور اللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و میلاد سرلک.

منبع: ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها