|

ادعای عجیب استقلالی ها درباره نقش آذری جهرمی در مورد مشکلات باشگاه

آذری جهرمی

استقلالی‌ها اعتقاد دارند وزیر یک کشور باید وزیر همه مردم باشد، نه اینکه فقط از یک تیم حمایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

داستان کُری خوانی‌های محمد جواد آذری جهرمی برای استقلالی ها، داستان شناخته شده‌ای است. وزیر ارتباطات یکی از هواداران پروپاقرص پرسپولیس است و هر زمان که فرصتی دست دهد برای هواداران استقلال کری می‌خواند. این کری خوانی ها، اما مسئولان، مربیان و بازیکنان استقلال را ناراحت کرده است؛ به عقیده آن‌ها چنین حمایتی از تیم رقیب باعث تاثیرگذاری منفی روی باشگاه استقلال می‌شود. صحبت‌های فرهاد مجیدی پیش‌تر در این مورد بیانگر این بود که چنین حرف‌هایی مثلا روی کار داوران مسابقه اثرگذار است.

البته که استقلالی‌ها اعتقاد دارند وزیر یک کشور باید وزیر همه مردم باشد، نه اینکه فقط از یک تیم حمایت کند. این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که آذری جهرمی هم بار‌ها نسبت به آن واکنش نشان داده و اینکه طرفدار تیم خاصی باشد را امری طبیعی توصیف کرده و آن را با وزاری سایر کشور‌ها مقایسه کرده است.

با این حال، اما به نظر می‌رسد صحبت‌های آذری جهرمی استقلالی‌ها را راضی نکرده و آن‌ها هربار تجمعی صورت می‌گیرد علیه وزیر ارتباطات هم شعار می‌دهند. در همین راستا، به تازگی اتفاق دیگری رخ داده که باز هم پای آذری جهرمی به میان آمده است. برای روشن شدن ابعاد این موضوع تازه ابتدا باید به صحبت‌های چند روز قبل فرهاد مجیدی برگشت که گفت اسپانسر باشگاه مخالف حضور او است و گفته یا جای فرهاد مجیدی در این باشگاه است یا جای اسپانسر.

اسپانسر استقلال یکی از شرکت‌های اینترنتی است که طبیعتا باید با مجموعه وزارت ارتباطات همکاری کند. همین مورد حالا باعث شده استقلالی‌ها ادعای تازه تری کنند. به گزارش فرارو، عارف غلامی مدافع تازه مصدوم شده استقلال با اشاره به همین مورد، درباره اثر منفی حرف‌های محمد جواد آذری جهرمی ادعا می‌کند اسپانسر به دلیل صحبت استقلالی‌ها علیه وزیر ارتباطات، اختلافش با باشگاه را زیاد کرده است. غلامی می‌گوید: ما تا نیم فصل از حامی مالی استقلال راضی بودیم.

حامی مالی حتی از تعهدات خود نیز جلوتر بود، اما به دلیل مصاحبه‌های که علیه آذری جهرمی وزیر ارتباطات شد و حامی مالی استقلال نیز زیر مجموعه وزارت ارتباطات محسوب می‌شود این شرکت دیگر به تعهدات خود عمل نکرد. گفته می‌شود حامی مالی استقلال زمانی که تیم ما به کمک مالی نیاز داشت به تیم رقیب کمک کرد. شخصی که به عنوان وزیر انتخاب می‌شود وزیر همه مردم است. رئیس جمهور هم می‌تواند هوادار یک تیم خاص باشد، اما درست نیست در قامت یک وزیر و مسئول فشار روی تیمی آورده شود. نباید یک تیم پر هوادار را تخریب کرد.

منبع: افکارنیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها