|

استوری عجیب استقلال خطاب به فرهاد مجیدی

ahmad saadatmand

در حالیکه مجیدی بار‌ها به ضعف مدیریت سعادتمند اشاره کرده، اما مدیرعامل آبی‌ها مدعی شده که هرگز به دنبال یافتن جانشینی برای او نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

فصل گذشته که احمد سعادتمند مدیرعاملی استقلال را برعهده داشت، در هفته‌های پایانی با فرهاد مجیدی دچار مشکل شد. او در مقطع حساس فصل راهی ایتالیا شد تا برای مطالبات آندره آ استراماچونی با او مذاکره کند. اما ناگهان از رم خبر رسید که سعادتمند برای بازگشت استرا با او صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

به گزارش «شایانیوز»، در آستانه دیدار فینال جام حذفی برابر تراکتور، اختلافات به اوج خود رسید و مجیدی نیز از سمت خود استعفا داد، اما با پادرمیانی بزرگان تیم، او راضی به بازگشت شد. با شکست آبی پوشان مقابل تراکتور، بلافاصله کانال رسمی باشگاه از پایان همکاری با مجیدی و آغاز مذاکرات برای بازگشت استراماچونی خبر داد. اتفاقی که هرگز رخ نداد.

در حالیکه فرهاد مجیدی بار‌ها در صحبت هایش به ضعف مدیریت سعادتمند پرداخته است، اما مدیرعامل آبی‌ها اکنون در اینستاگرام خود مدعی شده که هرگز به دنبال یافتن جانشینی برای او نبوده است. سعادتمند با انتشار عکسی از خودش در کنار مجیدی نوشته است: «فرهاد عزیز، برد‌های ارزشمند رو تبریک می‌گویم به ویژه برد مقابل پرسپولیس. هیچ وقت با هیچ مربی داخلی برای جانشینی تو صحبت نکردم. هیچ وقت هیچ مصوبه‌ای برای برکناری ات نه تنظیم کردم و نه تأیید. هرگز در دیدار‌های مقابل سپاهان و دربی به دنبال تغییرت حتی در صورت باخت نبودم.»

این بخش از صحبت‌های سعادتمند به مصاحبه جنجالی دو روز پیش مجیدی در حاشیه تمرین آبی پوشان برمیگردد. سرمربی استقلال در گفتگو با اصحاب رسانه به اتفاقات پایان فصل قبل پرداخت و گفت: «در ۱۰ روز دو بار سپاهان را بردیم روزی که می‌خواستیم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم در اتوبوس به من گفتند همین الان سعادتمند مصوبه داده و اگر ببازی برکنارت می‌کنند باز هم گفتم اشکالی ندارد.»

سعادتمند در ادامه استوری خود نوشته است: «همونی که خبر نادرست بهت داد در دفترش به دنبال تغییر تو بود، اما با همه توانم ازت حمایت کردم. کلا اخبار غلط بهت رسوندند و هرگز این افراد را نخواهم بخشید. حتی سرمربی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا هم تو بودی...، اما خوب سیاست کردند و این جدایی رقم خورد. برات و برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

151722

این در حالی است که سعادتمند پیش از فینال جام حذفی با حضور در برنامه ورزش و مردم از حق قانونی این باشگاه برای تصمیم گیری درباره آینده نیمکت این تیم صحبت کرده بود. او در گفتگو با پیمان یوسفی گفت: «ما یک باشگاه هستیم و حق قانونی ماست که برای فصل بعد تصمیم بگیریم. ما این اختیار را داریم. اگرچه استقلال در لیگ برتر نائب قهرمان شده، ولی با تیم اول ۱۴ امتیاز فاصله دارد. این در شأن باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال باید قهرمان شود. خود من بار‌ها و بار‌ها از کادرفنی حمایت کرده ام، ولی باید در هیئت مدیره و کمیته فنی جلسه بگذاریم و برای فصل بعد تصمیم بگیریم که تیم به چه بازیکنانی نیاز دارد. ما باید در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنیم.»

او ادامه داد: «الان مربی ما مجیدی است تا پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اگر نتایج خوب بود حضورش ادامه دار است. نتایج خوب نباشد حق قانونی ماست که برای فصل بعد مذاکره کنیم. استراماچونی هم یکی از گزینه‌های ماست و، چون قرارداد دارد می‌تواند برگردد، مشکلی از نظر قانونی وجود ندارد.»

علاوه بر این، سعادتمند در همان برنامه معروف فوتبال برتر که با اسماعیل خلیل زاده دست به مناظره زدند صراحتا از توافق با استراماچونی صحبت کرده بود. در آن برنامه که در تاریخ ۳۰ آبان پخش شد، سعادتمند درباره اینکه آیا دیداری با استراماچونی داشته ضمن تأیید این موضوع گفت: «بنده با استراماچونی تمام کرده بودم و فشار‌های بسیار زیادی برای نیامدن ایشان روی من بود. آقای استراماچونی با مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو حاضر به حضور در استقلال بود.»

این گفته‌های سعادتمند نشان می‌دهد که طبق ادعا‌های وی، او پیش از برگزاری دربی حذفی سال قبل با استراماچونی حتی به توافق نیز رسیده بود. مدیرعامل سابق آبی پوشان در گفتگو با برنامه ورزشگاه شبکه تهران نیز از مذاکرات با الکس نوری خبر داده بود پس طبق صحبت‌های او که در آرشیو صدا و سیما نیز موجود است، سعادتمند حتی پیش از دربی به فکر انتخاب جانشین برای فرهاد مجیدی بوده است!

منبع: راهبرد معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها