|

ادعای جنجالی؛ کمک داور به فغانی گفت ارسلان را اخراج کن!

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند کمک داور به فغانی، داور دیدار دربی گفته است ارسلان مطهری را اخراج کند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود آنکه چندین روز از بازی دربی ۹۶ گذشته و استقلال در این بازی حساس که در جام حذفی برگزار شد، موفق به شکست رقیب دیرینه شد، ولی هنوز واکنش‌ها نسبت به آن  ادامه دارد.

به گزارش شایانیوز، یکی از صحنه‌های بحث برانگیز آن بازی خطای ارسلان مطهری، مهاجم استقلال، روی فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس، در همان دقایق نخست بازی بود. خطایی که به زعم پرسپولیسی‌ها شدید بود و علیرضا فغانی، داور بازی، باید بازیکن استقلال را اخراج می‌کرد.

فغانی، اما بدون اینکه کارتی به بازیکن استقلال نشان دهد از کنار آن صحنه عبور کرد. این داور، اما بعد از بازی در مصاحبه‌ای گفت که اشتباه کرده است و باید به ارسلان مطهری کارت زرد نشان می‌داده است. پرسپولیسی ها، اما با صدور بیانیه‌ای ومقایسه این خطا با مشابه خارجی اش، همچنان روی اشتباه فغانی تاکید کردند و ازاین نوشتند که بازیکن استقلال باید اخراج می‌شده است.

حالا در همین راستا، روزنامه خبر ورزشی خبری منتشر کرده که در آن نوشته بازیکنان پرسپولیس ادعا کرده اند کمک داوری که صحنه را دیده، از طریق گوشی به علیرضا فغانی گفته ارسلان مطهری را اخراج کند! موضوعی که با بی تفاوتی این داور روبرو شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها