|

قضیه پاداش 20 میلیاردی به بازیکنان استقلال چیست؟

استقلال

مجیدی در خصوص اینکه قرار است پاداش ۲۰ میلیاردی به بازیکنان پرداخت شود گفت: این سوال هم به این کنفرانس مربوط نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی داشتیم، تیم ما چند روز پیش بازی سختی مقابل پرسپولیس داشت و ۱۲۰ دقیقه بازی کرد به همین دلیل به برخی بازیکنانمان استراحت دادیم، اما در کل مستحق برد بودیم.

به گزارش «شایانیوز»، وی در خصوص نیمکت نشینی غفوری و اینکه آیا این موضوع فنی بود یا خیر گفت: من توضیح دادم که ترجیح دادیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. به جز غفوری به مطهری و ریگی هم استراحت دادیم.

خبرنگاری سوال کرد سبحان خاقانی در دور رفت مسابقات شم گلزنی خوبی داشت و گل ۳ امتیازی هم برای این تیم به ثمر رساند و آیا بهتر نبود از این بازیکن در این هفته بیشتر استفاده می‌کردید گفت: این یک بحث کارشناسی و فنی است که فکر نمی‌کنم به خبرنگار یا کسی ربطی داشته باشد. خاقانی در بازی با سایپا هم بازی کرده و در بازی‌های گذشته هم از او استفاده کردیم. او جوان آینده داری است که در بازی‌های آینده هم از او استفاده خواهیم کرد. وی در خصوص غیبت دیاباته در لیست استقلال گفت: این تصمیم فنی است.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا صحبت‌های اعضای این تیم در تمرین دو روز پیش تبعاتی در پی داشته و آیا وی این موضوع را تائید می‌کند گفت: این کنفرانس مربوط به بازی است و اگر سوالی در مورد بازی دارید جواب می‌دهم. مجیدی در خصوص اینکه قرار است پاداش ۲۰ میلیاردی به بازیکنان پرداخت شود گفت: این سوال هم به این کنفرانس مربوط نمی‌شود.

منبع: دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها