|

سردار آزمون در دوراهی رم یا لورکوزن!

به نظر می‌رسد بالاخره سردار آزمون تصمیمش را برای جدایی از زنیت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

حضور سردار آزمون در زنیت به ثانیه‌های پایانی رسیده و به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی از این باشگاه ولیگ روسیه جدا خواهد شد.

پس از شایعات زیاد درباره جدایی سردار آزمون از زنیت به نظر می‌رسد حالا این شایعات به واقعیت نزدیک شده و مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد تیم دیگری را برای ادامه مسیر حرفه‌ای اش انتخاب کند. اگر تا پیش از این صحبت از تیم‌های ایتالیایی برای سردار آزمون بود، ولی حالا پیشنهاد جالب تری به دست سردار رسیده است.

در واقع آنطور که اسکای ایتالیا نوشته سردار آزمون از باشگاه رم و ژوزه مورینیو پیشنهاد دارد و حتی این پیشنهاد به صورت پیش مقدماتی به باشگاه زنیت هم ارائه شده است با این حال، اما سردار آزمون پیشنهاد جدی‌ای از لورکوزن آلمان دارد. آنطور که عنوان شده آلمانی‌ها حتی پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی شان را هم به زنیت ارائه کرده اند و منتظر پاسخ آن‌ها هستند.

در این بین سردار آزمون هم بیش از رم، راغب به حضور در لورکوزن است، چون می‌داند فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس را دارد و از طرفی جو فوتبال آلمان برای بازیکنان ایرانی مناسب‌تر هم است. در این بین، اما یک مشکل عمده وجود دارد و آنهم اینکه پیش‌تر زنیت عنوان کرده بود حاضر به مذاکره با رقم زیر ۳۰ میلیون یورو برای سردار آزمون نخواهد بود.

اینبار، اما به نظر می‌رسد علاقه خود سردار آزمون به این پیشنهاد تسهیل کننده امور خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی