|

نتایج مسابقات نمایندگان ایران در روز دوم المپیک؛ شانس مجدد ناهید کیانی

نتایج مسابقات نمایندگان ایران

ناهید کیانی نماینده کشورمان ۹ به ۱۸ مقابل کیمیا علیزاده که در حال حاضر زیر پرچم پناهجویان به رقابت می‌پردازد، نتیجه را واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز (یکشنبه) از ساعت ۵:۳۰ برابر تیم جمهوری چک برگزار شد و در پایان شاگردان «مهران شاهین طبع» با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ اولین بازی خود را در این رقابت‌ها واگذار کردند.

به گزارش«شایانیوز»، در مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی روئینگ یک نفره بانوان، نازنین مَلایی با ثبت زمان ۸ دقیقه و ۷ ثانیه و ۳۲ صدم در مکان سوم قرار گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی A و B صعود کرد. رقابت‌های نیمه نهایی سه شنبه برگزار می‌شود.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرمِ تکواندو میرهاشم حسینی ۱۸ به ۱۵ حریفی از چین تایپه را شکست داد. حسینی تا ساعتی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت. همچنین در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی نماینده کشورمان ۹ به ۱۸ مقابل کیمیا علیزاده که در حال حاضر زیر پرچم پناهجویان به رقابت می‌پردازد، نتیجه را واگذار کرد. اما با توجه به اینکه علیزاده در دور بعد مقابل جید جونز به پیروزی رسید، ناهید کیانی در جدول بخت مجدد به کار خود ادامه خواهد داد.

در بسکتبال، تیم ملی ایران در دیداری نزدیک، ۷۸ به ۸۴ مغلوب جمهوری چک شد. در پایان این مسابقه بهنام یخچالی با کسب ۲۳ امتیاز، به عنوان پرامتیازترین بازیکن میدان شناخته شد. محمد جمشیدی و حامد حدادی با ۱۶ و ۱۵ به ترتیب دیگر بازیکنان پرامتیاز ایران بودند.

در مرحله مقدماتی تیراندازی ۱۰ متر تفنگ بادی، هانیه رستمیان در مکان دهم قرار گرفت و از رسیدن به مرحله پایانی بازماند.

منبع: شبکه خبر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها