|

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

استقلال تهران

مجیدی برای بازی امشب محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان را به قائمشهر نبرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 از سری رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود. تیم نساجی هفته گذشته با پیروزی در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان حضورش در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی را تثبیت کرد و مشخص شد دیگر خطر سقوط به لیگ یک آنها را تهدید نخواهد کرد.

به گزارش«شایانیوز»، استقلال تهران با حضور فرهاد مجیدی طی ۹ دیدار اخیر شکست نخورده است و در بازی برابر نفت مسجد سلیمان هم برای سومین بازی متوالی موفق به کلین شیت شد. آبی پوشان طی این دو بازی تنها دو گل دریافت کرده‌اند و با حضور در جایگاه سوم جدول رده بندی برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند.

بی پوشان با وجود برتری مقابل نفت مسجد سلیمان و پیش از آن شکست پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی اما از نظر مالی شرایط مساعدی ندارند و همین مسأله موجب شده بود تا آنها پیش از سفر به قائمشهر بعد از برتری مقابل نفت تمرینات را به نشانه اعتراض تحریم کنند.

مجیدی برای بازی امشب پنج بازیکن را به قائمشهر همراه تیم نبرده و محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که امشب تیم‌شان را همراهی نخواهند کرد. مجیدی تصمیم دارد پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی به بازیکنان کلیدی‌اش استراحت بدهد و بیشتر از بازیکنانی بهره بگیرد که طی فصل جاری کمتر به میدان رفته بودند.

در بازی گذشته رشید مظاهری به جای سیدحسین حسینی به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. برای بازی امشب هم او درون دروازه خواهد بود. سه مدافع جلوتر از مظاهری در ترکیب آبی‌ها به احتمال زیاد احمد موسوی، محمد دانشگر و محمد نادری خواهند بود. خط میانی با حضور بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، سبحان خاقانی تکمیل می‌شود و در خط حمله غیبت قایدی و دیاباته موجب می‌شود که مجیدی از آرمان رمضانی و ارسلان مطهری در کنار هم استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، احمد موسوی، محمد دانشگر، محمد نادری، بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، سبحان خاقانی، آرمان رمضانی و امیرارسلان مطهری.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها