|

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی یکشنبه 3 مرداد

یحیی گل محمدی در فاصله دو فینال بزرگ تا دستیابی تیمش به افتخاری تاریخی قرار دارد و امیدوار است امشب برابر تراکتور به بردی ارزشمند دست یابد.…

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور در این فصل (بازی رفت لیگ و سوپرکاپ) با برتری شاگردان یحیی گل محمدی همراه بوده است، اکنون این تیم به دنبال یکی از ارزشمندترین پیروزی‌های خود مقابل این حریف قدرتمند تبریزی است.

سرمربی پرسپولیس که سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را نیز در کارنامه دارد، در شرایطی که تیمش با اختلاف دو امتیازی در صدر جدول و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل قرار دارد، امیدوار است با حفظ این اختلاف امتیازی در نهایت موفق شود سرخ‌ها را به پنجمین قهرمانی پیاپی و خودش نیز دومین قهرمانی لیگ دست یابد.

حامد لک در درون دروازه پرسپولیس حاضر خواهد بود. بعد از حواشی اتفاقات رقم خورده در تبریز و در جدال با ماشین سازی، او که اکنون با شانزده کلین شیت به عنوان فردی برترین گلر فصل دست یافته، امیدوار است مقابل تیم اسبق خود به یک کلین شیت ارزشمند دیگر دست یابد و همانند دو بازی قبلی موفق به حفظ دروازه‌اش برابر نماینده تبریز شود.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با کمترین تغییر همراه خواهد بود و تنها به جای سیامک نعمتی مصدوم، مهدی شیری در پست تخصصی دفاع راست حاضر می‌شود. فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی پرسپولیس و وحید امیری در سمت چپ دیگر بازیکنان این پست از سوی یحیی گل محمدی برای مقابله با حریف خواهند بود.

در خط میانی نیز پرسپولیس با ترکیب احمد نوراللهی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی و مهدی ترابی و احسان پهلوان در پست وینگر برابر حریف حاضر خواهند شد. نوراللهی و پهلوان نیز سابقه حضور در تراکتور را دارند و این روز‌ها در اوج آمادگی به دنبال موفقیت برابر خط میانی حریف هستند. نکته جالب توجه ایجاد تغییراتی در خط میانی با غیبت امید عالیشاه و مصدومیت کمال کامیابی نیا است.

در خط حمله پرسپولیس و یحیی گل محمدی بار دیگر با زوج موردعلاقه هواداران یعنی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر پا به زمین خواهد گذاشت. مهدی عبدی با صلاحدید کادرفنی در این بازی نیمکت نشین شده تا آن‌ها برای جریان بازی نیز پلان‌هایی برای دستیابی به دروازه محمدرضا اخباری داشته باشند.

با این شرایط یحیی گل محمدی در این دیدار روی نیمکت تیمش نیز سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی عبدی، امید عالیشاه را به عنوان چهره‌های مطرح و قابل اعتنای تیمش خواهد داشت و باید دید در جریان بازی چه استراتژی برای سود بردن از آن‌ها دنبال خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

حامد لک

محمدحسین کنعانی زادگان

فرشاد فرجی

وحید امیری

مهدی شیری

میلاد سرلک

احمد نوراللهی

مهدی ترابی

احسان پهلوان

عیسی آل کثیر

شهریار مغانلو

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها