|

2 بازیکنانی که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار دارند؟

فرهاد مجیدی

احمد مددی، مدیرعامل استقلال گفت: هروویه میلیچ و شیخ دیاباته در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد حضور ندارند و از تیم جدا خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال که در غیاب ۴ بازیکن راهی مازندران شده بود تا در هفته بیست و نهم برابر نساجی به میدان برود، برد ارزشمندی به دست آورد و سه بر یک از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش«شایانیوز»، این برد اگرچه تاثیری در جدول برای استقلال نداشت، ولی به روند پیروزی‌های متعدد این تیم در هفته‌های اخیر تداوم بخشید. با این حال اهمیت این برد از یک جهت دیگر هم اینکه تمرینات استقلال به واسطه اعتراض بازیکنان به صورت ناقص برگزار شد و به نظر نمی‌رسید این تیم کار راحتی مقابل نساجی متحول شده باشد. به هر روی، اما استقلال با فرهاد مجیدی دست پر از مازندران خارج شد تا حالا علاوه بر دیدار حساس با سپاهان در هفته آخر لیگ برتر، فکر و ذکر استقلالی‌ها رقابت‌های جام حذفی باشد.

شب گذشته، اما این مورد تنها اتفاق درخور برای استقلال نبود، چون مدیرعامل این باشگاه در صحبت‌هایی با برنامه شب‌های فوتبالی، به طور رسمی خبر از جدایی دو بازیکن استقلال را داد؛ احمد مددی، مدیرعامل استقلال در این برنامه عنوان کرد هروویه میلیچ و شیخ دیاباته در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد حضور ندارند و این دو رسما از استقلال جدا خواهند شد.

این خبر در شرایطی اعلام شده که فرهاد مجیدی چند روز قبل تهدید کرده بود به غیر از مهدی قایدی اگر یک بازیکن دیگر از تیمش جدا شود در استقلال نخواهد نماند. البته به نظر می‌رسد منظور فرهاد مجیدی جدایی بازیکنانی است که در فهرست او برای فصل بعد حضور دارند.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها