|

امیر قلعه نویی گران ترین سرمربی لیگ برتر چقدر دستمزد می گیرد؟

امیر قلعه نویی

برخی قرارداد مالی قلعه نویی را بیش از 10 میلیارد تومان تخمین زده اند علاوه بر این مبالغ میلیاردی هم به عنوان پاداش برای وی نعیین شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گرچه اسفندیار پور، مدیرعامل جدید گل گهر سیرجان تلاش کرده توازن را در این باشگاه برقرار کند و همه تصمیم گیری‌ها در سطح کلان این باشگاه با محوریت قلعه نویی انجام نشود، اما دستمزدی که این باشگاه برای امیرقلعه نویی در نظر گرفته بسیار جالب توجه است.

به گزارش«شایانیوز»، علاوه بر قرارداد مالی قطعی قلعه نویی که برخی تحمین زده‌اند بیش از ۱۰ میلیارد تومان است، مبالغ میلیاردی نیز پاداش برای سرمربی گل گهر در نظر گرفته شده است تا اگر این مربی به فتوحاتی دست یافت بتواند به سود بیشتری از قبل همکاری با این باشگاه متمول لیگ برتر دست یابد.

گل گهری‌ها برای فصل آتی برنامه‌ای جدی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر دارند و در تلاشند بازیکنان شاخصی را به خدمت بگیرند، اما سیاست‌های مدیران باشگاه سیرجانی به این شکل است که قلعه نویی فقط لیست را به باشگاه ارائه می‌دهد و باشگاه نیز با عوامل نقل وانتقالاتی خود به سراغ بازیکنان مورد نظر خواهد رفت. در واقع همان طور که باشگاه سیرجانی راه دریافت دستمزد میلیاردی را برای سرمربی خود باز گذاشته، از آن سو برخی اختیارات را هم از سرمربی گرفته است. حتی به دستور اسفندیار پور، مدیرعامل این باشگاه تمرینات گل گهر دیگر در تهران برگزار نمی‌شود و قلعه نویی موظف است تمرینات را در سیرجان دنبال کند. ضمن اینکه شرط جدایی امیر به استقلال نیز در قرارداد او لحاظ نشده است. 

منبع: شهرآرانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها