|

جانشین سردار آزمون در زنیت کیست؟

سردار آزمون

سانه‌های ایتالیایی از جیووانی سیمئونه پسر دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید به عنوان جانشین احتمالی سردار آزمون در زنیت رونمایی کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که از دید برخی طرفداران سردار آزمون، اخبار مطرح شده درباره تمایل دو باشگاه بایرلورکوزن و رم به جذب این بازیکن، به نتیجه‌ای نخواهد رسید و او مثل فصل های گذشته در روسیه به فوتبالش ادامه خواهد داد، رسانه‌های ایتالیایی به شکل ویژه‌ای خبرهای مربوط به این بازیکن را پوشش می‌دهند.

به گزارش«شایانیوز»، آخرین خبر درباره آزمون را سایت Tuttomercatoweb منتشر کرده که خبر چندان جدیدی نیست و بر اساس آن، رم و ژوزه مورینیو شانسی برای جذب مهاجم ایرانی زنیت ندارند چرا که او به باشگاه بایرلورکوزن نزدیک شده و اگر باشگاه آلمانی بتواند بر سر مسائل مالی با زنیت به توافق برسد، آزمون فصل آینده در بوندس‌لیگا توپ خواهد زد.

در حالی که هنوز تکلیف آزمون مشخص نشده، رسانه‌های ایتالیایی از جانشین احتمالی او در زنیت هم رونمایی کرده‌اند. این بازیکن کسی نیست جز جیووانی سیمئونه پسر دیگو سیمئونه سرمربی سرشناس آتلتیکو مادرید. طبق ادعای برخی رسانه‌های ایتالیایی، مهاجم 26 ساله باشگاه کالیاری مورد توجه زنیت قرار گرفته و باشگاه روسی مذاکرات ابتدایی‌اش با این بازیکن را شروع کرده است. سیمئونه تا 30 ژوئن 2024 با کالیاری قرارداد دارد و فصل گذشته در 33 بازی برای این تیم، 6 گل زد و 2 پاس گل داد.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی