|

سعید ملایی فینالیست جودو المپیک 2020 شد+ ساعت مبارزه فینال

shayanews MOLLAEI Saeid

سعید ملایی به مسابقه فینال جودو المپیک توکیو صعود کرد

لینک کوتاه کپی شد

سعید ملایی جودوکار ایرانی که متاسفانه عضو تیم مغولستان شده در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل ورزشکار اتریشی به فینال وزن -81 کیلوگرم المپیک راه یافت.

پیشنهاد می شود: نتیجه مسابقه جودو فینال المپیک سعید ملایی سه شنبه 5 مرداد

سعید مولایی در دیدار اولش موفق شد با امتیاز ایپون نماینده قزاقستان را شکست دهد و به یک هشتم نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف مراد فاطیف از آذربایجان رفت.

سعید مولایی همچنین با امتیاز طلایی مراد فاطیف از آذربایجان را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله به مصاف گریگالاشولی گرجستانی رفت و در این مبارزه هم به پیروزی رسید و از ساعت 13:10 به وقت تهران به مصاف ورزشکار اتریش رفت که موفق شد از سد ساگی موکی اسرائیلی عبور کند. حالا باید عصر امروز برای کسب مدال طلا مبارزه کند البته نه برای ایران و برای مغولستان!

مولایی در دیدار فینال باید به مصاف جودوکای ژاپنی برود که دقایقی قبل رقیب بلژیکی خود را شکست داد.

بخش هایی از مبارزه نیمه نهایی سعید ملایی

ملایی چگونه ایران را 4 سال تعلیق کرد؟

ملایی در شرایطی از امروز کارش را در المپیک شروع کرد که به واسطه شهادت او و چند نفر دیگر از ورزشکارانی که از ایران مهاجرت کرده اند، دادگاه عالی ورزش، رای به محکومیت فدراسیون جودو ایران داد. سعید و سه نفر دیگر در دادگاه شهادت دادند که با اجبار و توصیه مسئولان رده بالای ورزش، از مبارزه کردن با ورزشکاران اسرائیلی سرباز زده اند. همان اظهارات نهایتا منجر به محرومیت ۴ ساله فدراسیون جودو ایران شد.

_GS_8998-1577098593-1577098594

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    جالب اینجاس که ما به خاطر این موضوع باعث سرخوردگی و فرار ورزشکارامون میشیم از اون طرف خود فلسطینیا در تیمای اسرائیلی و حتی تیم ملی اسرائیل حضور دارن و تیمای فلسطینی و ورزشکاران اونا مرتب با اسرائیلیا مسابقه میدن !!این وسط ما شدیم کاسه داغتر از آش و آینده جوونای خودمون رو نابود میکنیم !!

  • ناشناس ارسالی در

    تبریک به دکتر حسن زاده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی