|

تارتار انگیزه تقابل با پرسپولیس را ندارد!

مهدی تارتار

گل محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند تارتار انگیزه لازم برای تقابل با این تیم را ندارد، گفت: تارتار همیشه با شرف بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: برای تمام مردم عزیز کشورمان آرزوی موفقیت سلامتی و تندرستی دارم در این روزهای سخت ساعت از دست دادن عزیزان زیاد هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی باید اولویت کارمان باشد‌ و هیچ وقت این شرایط را دست کم نگیریم زیرا ویروس خطرناکی است و فقط با رعایت و واکیسیناسیون می توانیم جلوی ویروس را بگیریم که متاسفانه در بحث واکسسیناسیون در کشورمان خیلی ضعیف عمل می شود. از همه مسئولان می خواهم در این بحث دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش«شایانیوز»، وی افزود: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم که سه امتیازش می تواند ما را به قهرمانی برساند. انگیزه زیادی برای برد این مسابقه داریم و باید خیلی باهوش، با تمرکز بالا در کار دفاع و حمله عمل کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که در این فصل نشان داده راحت نمی‌بازد و در 9 دیدار اخیرش هم باخت نداشته است.

تارتار همیشه باشرافت بوده

گل محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند مهدی تارتار به عنوان یک پرسپولیسی شاید انگیزه لازم برای تقابل با این تیم را نداشته باشد، اظهار داشت: تارتار چندین سال است که مربیگری می‌کند. شاید با این حرف‌ها می‌خواهند انگیزه مضاعفی برای تیم پیکان ایجاد کنند، اما همه تارتار را در این چند سالی که مربیگری کرده می‌شناسند، همیشه با شرف بوده و بهترین عملکرد خود را ارائه داده است. هیچ کس نمی‌تواند پشت سر مهدی و در کل یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد. همین جا از تارتار می‌خواهم بهترین ارنج خود را به زمین بفرستد، بهترین تمرین را داشته باشد و بهترین کار را ارائه بدهد. از همه مربیان و بازیکنان لیگ چنین انتظاری وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها