|

مقصد بعدی مهدی قایدی کجاست؛ اروپا یا حوزه خلیج فارس؟

مهدی قایدی

آنطور که شایعه شده فرهاد مجیدی به قایدی پیشنهاد داده قبل از حضور در اروپا یکی دو فصل را در تیم‌های حاشیه خلیج فارس توپ بزند.

لینک کوتاه کپی شد

داستان مهدی قایدی و استقلال به نقطه پایان رسیده است؛ ارزشمندترین بازیکن این تیم در یکی دو فصل اخیر اعلام کرده در پایان فصل از استقلال جدا می‌شود تا خودش را به عنوان جدیدترین لژیونر ایران معرفی کند. در این بین فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال هم رضایتش را برای جدایی مهدی قایدی اعلام کرده تا او بدون دردسر از استقلال جدا شود.

به گزارش«شایانیوز»، با این حال مهدی قایدی هنوز تیم بعدی اش را انتخاب نکرده است؛ اگرچه عنوان شده او چند پیشنهاد از کشور‌های حوزه خلیج فارس دارد، ولی همزمان عنوان شده از یکی دو لیگ درجه دو اروپایی از جمله یونان هم پیشنهاداتی به دستش رسیده است. آنطور که شایعه شده فرهاد مجیدی به قایدی پیشنهاد داده قبل از حضور در اروپا یکی دو فصل را در تیم‌های حاشیه خلیج فارس توپ بزند.

در همین راستا مهدی قایدی مشغول بررسی پیشنهاداتی است که از فوتبال قطر به دستش رسیده و عنوان شده دو باشگاه الغرافه و الدحیل مذاکراتی با این بازیکن داشته اند. با این حال، امروز «خبرورزشی» در همین موضوع خبری را منتشر کرده و پرده از پیشنهاد جذاب دیگری برای مهدی قایدی برداشته است. در این گزارش آمده که یک باشگاه کویتی با رقم بسیار بالایی در پی جذب مهدی قایدی است.

باشگاه الکویک کویت حاضر شده با رقم ۱.۵ میلیون دلار قایدی را از استقلال بخرد. این البته فقط پولی است که الکویت بابت گرفتن رضایت قایدی به استقلال می‌دهد، چون شایعه شده برای یک فصل، پیشنهاد ۲ میلیون دلاری به خود قایدی داده شده است. پیشنهاد دستمزد ۲ میلیون دلاری برای قایدی از آن جهت مهم به نظر می‌رسد که شایعه شده سردار آزمون در صورت حضور در لورکوزن سالیانه ۳ میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها