|

شهریار مغانلو به سپاهان می رود؟

شهریار مغانلو

عنوان شده که سپاهان در پی جذب شهریار مغانلو است و مذاکراتی را هم با مسئولان سانتاکلارا انجام داده گفته شده سانتاکلارا به دنبال جذب محبی است.

لینک کوتاه کپی شد

فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم برای پنجمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته که پرسپولیسی‌ها زمان زیادی برای لذت بردن از این جام نخواهند داشت، چون همین حالا ماموریت دشواری برای حفظ بازیکنان کنونی اشان دارند.

به گزارش«شایانیوز»، یکی از بازیکنانی که هنوز تکلیف ماندنش در پرسپولیس مشخص نیست شهریار مغانلو است؛ بازیکن سابق پیکان که ابتدای همین فصل فوتبالی راهی سانتاکلار پرتغال شد در نیم فصل به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و یکی از مهره‌های تاثیرگذار این باشگاه لقب گرفت. با این وجود، اما پرسپولیس ظاهرا پول خرید دائمی شهریار مغانلو را ندارد. شایعه شده است که سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه شهریار مغانلو ۵۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب کرده است. رقمی که این روز‌ها پرداختش در توان باشگاه پرسپولیس نیست.

همزمان با این موضوع عنوان شده که سپاهان در پی جذب شهریار مغانلو است و حتی مذاکرات اولیه را با مسئولان سانتاکلارا را صورت داده است. البته که در این بین اتفاق عجیب دیگری هم در حال رخ دادن است و به نظر می‌رسد سپاهان قرار است محمد محبی را با شهریار مغانلو معاوضه کند!

قرار نیست محمد محبی به پرسپولیس برود بلکه به نظر می‌رسد محمد محبی مورد توجه باشگاه سانتاکلارا پرتغال قرار گرفته و سپاهان پیشنهاد معاوضه این بازیکن با شهریار مغانلو را به باشگاه پرتغالی داده است! موضوعی که رخ دادنش می‌تواند منجر به یکی از مهمترین نقل و انتقالات فوتبالی شود.

البته محمد محبی شب گذشته و بعد از بازی سپاهان با استقلال، درباره اینکه گفته شده که او قرار است با شهریار مغانلو معاوضه شده و راهی سانتاکلارای پرتغال شود گفت: من هنوز در این مورد اطلاعی ندارم، ولی چیزی که می‌دانم این است تیمی که من انتخاب کرده ام، قطعی است و انتقالم انجام می‌شود، ولی هنوز نمی‌توانم اسم آن را بگویم او درباره اینکه نام آن تیم سانتاکلارای پرتغال است، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها