|

کنایه سنگین مدیر عامل پرسپولیس به کنعانی زادگان

جعفر سمیعی

سمیعی در پاسخ به صحبت گزارشگر نسبت به خروج کنعانی از تیم بعد از پنجمین قهرمانی سرخپوشان گفت: پرسپولیسی بودن از ایشان سلب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل پیکان و کسب پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان در مصاحبه ای از وضعیت باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده سخن گفت. جعفر سمیعی ضمن تبریک به تمام بازیکنان پرسپولیس و اعضای باشگاه و کادر فنی تیم ابراز امیدواری کرد که این درخشش ادامه دار باشد. او همچنین گفت که کار اصلی باشگاه بعد از کسب قهرمانی آغاز میشود. و مهمترین کار مذاکره با بازیکنانی است که قراردادشان رو به اتمام است.

به گزارش«شایانیوز»، در حال حاضر تعداد 7 نفر از بازیکنان اصلی تیم از جمله وحید امیری و نوراللهی قراردادشان به اتمام رسیده و باشگاه پرسپولیس در تلاش است که بعد از دو روز استراحت بازیکنان، با آنها وارد مذاکره شود. ایشان در پاسخ به صحبت گزارشگر نسبت به خروج قطعی کنعانی زادگان از تیم بعد از پنجمین قهرمانی سرخپوشان ضمن تایید این خبر اینگونه اظهار داشت که " پرسپولیسی بودن از ایشان سلب شده است" که این جواب با واکنش جالبی از سمت خبرنگار همراه بود!

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تعیین تکلیف شهریار مغانلو که با پیشنهادات سنگینی باشگاههای اروپایی هم روبرو شده است گفت: اجازه بدهید تا به نتیجه رسیدن جلسات کادر فنی از پاسخ به این مورد خودداری شود. او جدایی شهریار مغانلو را در حد گمانه زنی رسانه ها تلقی کرد و گفت هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است. وی در رابطه با بدهی های باشگاه پرسپولیس هم با لبخندی معنادار گفت: بدهی ها همچنان پابرجاست!

منبع: وقایع روز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها