|

آقای گل لیگ بیستم کیست؟

سجاد شهباززاده

سپاهانی‌ها این فصل با زدن 53 گل بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کردند. سجاد شهباززاده مهاجم هدف این تیم 20 گل در لیگ به ثمر رساند.

لینک کوتاه کپی شد

 لیگ بیستم با پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. در رقابت‌های این فصل سپاهان در اولین فصل حضور محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم، همپای پرسپولیس تا پایان فصل آمد و در نهایت نایب قهرمان شد. عملکرد خوب شاگردان نویدکیا منجر به این شد که این تیم در جمع برترین‌های فردی لیگ بیستم چند نماینده داشته باشد.

شهباززاده آقای گل با اقتدار

سپاهانی‌ها این فصل با زدن 53 گل بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کردند. سجاد شهباززاده مهاجم هدف این تیم که در رقابت‌های این فصل کی‌روش استنلی آقای گل اسبق لیگ را نیمکت‌نشین خود کرد، 20 گل در لیگ به ثمر رساند. شهباززاده در حالی 20 گل در سومین فصل حضورش در سپاهان زد که پیش از این فصل، در لیگ برتر مجموعا 47 گل زده بود. 

بعد از شهباززده، گادوین منشا با زدن 14 گل دومین گلزن برتر لیگ شد تا سجاد با اقتدار به عنوان آقای گلی فصل برسد. در ادواری که لیگ برتر با حضور 16 تیم مانند این دوره برگزار شده، فقط یک فصل بوده که آقای گل رقابت‌ها بیشتر از سجاد گل زده است؛ رضا عنایتی در لیگ پنجم 21 گل برای استقلال به ثمر رساند.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها