|

وضعیت مبهم مهدی قایدی در استقلال؛ می ماند یا می رود؟

مهدی قایدی

مهدی قایدی دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که برای حل مشکل مالی راهی جز فروش قایدی باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

گذشته از نفراتی مانند شیخ دیاباته و هروویه میلیچ که با اعلام احمد مددی کار آنها با استقلال به پایان رسیده تکلیف ۸ آبی پوش دیگر یعنی سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و محمد نادری با به پایان رسیدن فصل جاری مشخص نیست؛ چراکه قرارداد این تعداد از بازیکنان با استقلالی‌ها به پایان خواهد رسید.

به گزارش«شایانیوز»، این در حالی است که تعداد زیادی از آنها مثل مطهری، ریگی، یزدانی، اسماعیلی و مظاهری با پیشنهاد چشمگیر داخلی و خارجی مواجه شده‌اند و با این حال از آنجایی که مجیدی قصد دارد شاکله اصلی تیمش را برای فصل آینده حفظ کند، به‌نظر نمی‌رسد به‌جز چند بازیکن قرارداددار که در لیست خروجی او هستند، از جمع تمدیدی‌ها با توجه به روابط بین سرمربی و بازیکنان استقلال، به‌جز یکی دو نفر، سایرین نیز تمایل به جدایی از استقلال داشته باشند.

طبق شنیده‌ها فرهاد مجیدی شخصا مذاکرات خود با این دسته از بازیکنان را آغاز کرده و در مجموع بعید است در راستای مذاکره و عقد قرارداد مجدد با این بازیکنان، برای استقلال اشکال خاصی به جز موانع مالی به وجود بیاید. در این بین هنوز بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان باقی مانده و آنها به‌ صورت طبیعی این شرط را دارند تا بعد از دریافت تمامی پول این فصل خود و پیش‌پرداخت قرارداد بعدی، کار خود را با استقلال یکسره کنند.

اما این موضوع دیگر از حیطه اختیار سرمربی خارج است و او فقط در جلسه هفته گذشته‌اش با مدیران باشگاه به این موضوع اشاره و تاکید کرده است اگر درخصوص مسائل مالی فکری نشود شرایط برای ادامه همکاری با برخی از بازیکنان دشوار خواهد شد. با همه این تفاسیر اما مجیدی قصد دارد خیلی زود تکلیف تیم خود برای فصل آینده را روشن و هرچه سریع‌تر برنامه‌های آماده‌سازی خود را با همه نفراتش آغاز کند و به‌نظر می‌رسد در همین راستا هفته اول بعد از پایان کار استقلال در جام حذفی، این باشگاه آبستن حوادث زیادی باشد.

با این حال بزرگ‌ترین ابهام در خصوص استقلال فصل بعد به مهدی قایدی مربوط می‌شود. این بازیکن دو سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد اما برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای حکایت از آن دارد که برای حل مشکلات مالی راهکار دیگری به‌ جز فروش قایدی باقی نمانده است، با این حال در این خصوص نیز باید تا آینده نزدیک صبر کرد.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها